
Poznati francuski brend povrća, Bonduelle, ne prestaje pružati inspiraciju u kuhinji, ali i izvan nje. Ove godine svojom su nam kampanjom ‘Dodaj boje svom jesenskom tanjuru‘ podsjetili na moć grahorica i njihovu ulogu u spravljanju ukusnih i cjelovitih obroka. Kampanja je nastavak prošlogodišnje komunikacije ‘Dodaj boje u svoj život‘ i šalje slikovitu poruku o vrijednosti konzerviranog povrća.
Naime, Bonduelle prilikom konzerviranja koristi jedinstvenu Vapeur tehnologiju kuhanja na pari tijekom koje je povrće kuhano na pari nekoliko minuta, na vrlo visokoj temperaturi od 130°C, a zatim skladišteno na sobnoj temperaturi. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, Bonduelle povrće zadržava okus, teksturu i vitamine gotovo poput svježeg povrća.
Treba napomenuti kako ovi proizvodi ne sadrže konzervanse niti dodane šećere, a svojim vitaminima pospješuju rad živčanog, imunosnog, probavnog sustava te omogućuju uravnoteženu i zdravu prehranu. Bez obzira izaberemo li slanutak, grah ili neku treću grahoricu, dobit ćemo obrok bogat vlaknima, proteinima i vitaminima.
Osim po hranjivosti, Bonduelle proizvodi poznati su po lakoći pripreme najrazličitijih obroka, uključujući raznovrsne salate, variva, tjestenine i mnoga druga jela.
- Bonduelle je jedan od vodećih brendova u svojoj kategoriji proizvoda, a takve rezultate postižemo jer redovito osluškujemo potrebe naših potrošača. Ljudi danas imaju potrebu za brzim, jednostavnim i zdravim rješenjima kad se radi o pripremi hrane, i mi im to pružamo. Dio našeg uspjeha možemo i odličnoj suradnji s trgovačkim lancima - izjavio je Ivan Bučević, regionalni manager za razvoj regije južnog Balkana.
Šareni vizuali i živahna komunikacija uspješno prenose poruku o svježini, kvaliteti i sjajnom okusu Bonduelle proizvoda, to još jednom opravdavaju poznati potpis brenda ‘Posvećeni povrću‘. Na njihovoj stranici bonduelle.hr i društvenim profilima posjetitelji mogu pronaći sve informacije o nutritivnoj vrijednosti grahorica, kao i recepte za pripremu zdravih i ukusnih obroka.
U odličan okus Bonduelle povrća, kupci će se moći uvjeriti i u nekima od najpoznatijih trgovačkih lanaca u kojima će u nastavku biti organizirane degustacije ovih proizvoda. Tamo će svatko uspjeti pronaći nešto za sebe, a mi se veselimo novim receptima u kojima će grah, slanutak i druge grahorice zasigurno pronaći svoje mjesto.
Osim receptima, veselimo se i budućim kampanjama ovog brenda koji nas uvijek iznova motivira na kuhanje i inspirira svojom uvijek svježom komunikacijom.