Snažan rast kompanije potpomognut je mnogobrojnim inovacijama i razumijevanjem lokalnog okružja
Od lidera na Jadranu do jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj s više od 1000 prodavaonica, Studenac je u posljednje tri godine gotovo utrostručio svoju prodajnu mrežu i sada je prisutan u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Ključna točka strateškog zaokreta za Studenac bila je 2018. godina, od kada kompanija snažno raste organski i akvizicijama, razvija se i naposljetku dolazi u vrh domaćega gospodarstva te je danas dio ugledne liste 50 najuspješnijih domaćih kompanija. Također, zahvaljujući specifičnostima malih formata i razvijenom proximity konceptu, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu, a uz to ga i dalje krasi prepoznatljivi dobrosusjedski karakter.
Širenje mreže
Studenac je nastavio snažno rasti i u tekućoj, 2022. godini. U prvom kvartalu kompanija je preuzela dubrovački lanac Pemo, a već sredinom travnja i slunjski trgovački lanac Kordun. Također, početkom svibnja Studenac je preuzeo i Duravit trgovinu na području grada Pule, a time je kompanija učvrstila i istarsku poziciju. Preuzimanje koje je pak najviše utjecalo na snažan rast Studenca ono je lipanjsko kutinskoga trgovačkog lanca Lonije s 300 prodavaonica u šest županija i Zagrebu te s više od 1400 zaposlenika. Studenac je tako potvrdio poziciju vodećega maloprodajnog lanca prema broju prodavaonica u Hrvatskoj te je prvi koji ih u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1000, a kupcima je sada na usluzi više od 5500 zaposlenika.
Studenac Digital
Kompanija istodobno nastavlja rast i uvođenjem strategije digitalne transformacije, koja će podržati daljnji razvoj mreže i unapređenje komercijalne ponude. Naime, Studenac je pokrenuo svoj centar izvrsnosti 'Studenac Digital', za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima s ciljem da postane lider u digitalnim inovacijama u maloprodajnom sektoru. Zahvaljujući tome Studenac uistinu postaje organizacija snažno vođena podacima, a podatke i analitiku u kompaniji vide kao važan korak bliže kupcima, ali i kao sredstvo kako bi cjelokupno poslovanje učinio još agilnijim i učinkovitijim.
Vjernost ima vrijednost
Usredotočujući se na vrijednost kupaca, u Studencu su osmislili 'Moj Studenac', novi program vjernosti u obliku suvremene mobilne aplikacije koji kupcima donosi veću vrijednost za vjernost. Naime, zahvaljujući podacima koje će prikupljati i analizirati, Studenac će kupcima pružati i personalizirane pogodnosti. Iza projekta 'Moj Studenac' stoji cijeli tim stručnjaka iz Studenca, njih gotovo 50, uključujući interne i vanjske suradnike te članove užeg i šireg tima iz čak deset različitih odjela, koji su se udružili u zajedničkoj misiji kako bi svojim kupcima osigurali vrijednost za vjernost.
Društvena odgovornost
Studenac i u 2022. nastavlja davati snažnu podršku zajednici u kojoj posluje. Novim je donacijama kompanija, u sklopu projekta 'Korak bliže zajednici', podržala lokalne programe koji čine dobrobit društvu, a ukupna vrijednost donacija do kraja godine dosegnut će pola milijuna kuna. Također, Studenac je u svibnju proveo i novu, četvrtu ekoakciju u sklopu svojeg projekta 'Korak bliže prirodi' te je, uz rekordno okupljene zaposlenike i potporu lokalnih partnera, svoj doprinos dao i čišćem Jadranu uz obalu Selca. U kompaniji odlučno nastavljaju biti korak bliže prirodi, ali i zajednici.