U anketi Liderovog posebnog izdanja 1000 najvećih sudjelovali su predsjednici uprava nekih od najvećih hrvatskih kompanija koji su odgovorili na pitanja: kakvi su ključni poslovni planovi i ciljevi za ovu godinu, kako vide razvoj tvrtke u 2020., jesu li optimisti i pripremaju li sigurnosne mehanizme u slučaju nove recesije, te gdje vidite tvrtku u 4. industrijskoj revoluciji i kako provode digitalnu transformaciju.
Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte kaže kako je najznačajnija digitalna usluga koju imaju ePošta.
Hrvatska pošta upravo preseljava u Novi sortirni centar, najsuvremenije logističko središte u ovom dijelu Europe, kapitalnu investiciju vrijednu 350 milijuna kuna.
U ovoj fazi seli ondje 1400 zaposlenika; sortirnica, hpekspres, prijevoz i dio administracije.
Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte, ističe da je uloženo u najmodernije strojeve za razradu pošiljaka i centralizaciju procesa, te da Hrvatska pošta veliku pažnju posvećuje i radnicima.
Hrvatska pošta je, između ostalog, povisila plaće radnicima na operativnim radnim mjestima. Plaća poštara za opću dostavu u protekle je dvije godine povećana gotovo 20 posto.
Od ovog svibnja uveden je model varijabilne plaće; zaposlenicima se osim zajamčenih mjesečnih primanja omogućuje isplata novčane nagrade za ostvareni rezultat na mjesečnoj razini.
Također uplatom u dobrovoljni zatvoreni mirovinski fond nagrađujemo radnike sukladno radnom učinku.
-Hrvatska pošta sukladno strategiji Pošta2022. ostvaruje organski rast u okvirima temeljnog poslovanja te kao kompanija s mnogo kompetencija i potencijala razmatramo i investicije u anorganski rast, kako bismo dali novu dimenziju rasta Hrvatske pošte. Time osnažujemo temeljno poslovanje, unaprjeđujemo logističke kapacitete i jačamo tržišnu poziciju. Naše poslovanje je stabilno, no uvijek osluškujemo tržište i pratimo događanja kako bismo bili spremni na sve moguće scenarije – kaže Čulo te naglašava da je digitalna transformacija filozofija koja pokreće Hrvatsku poštu.
Zbog toga su svi poštari opremljeni pametnim telefonima i prijenosnim pisačima računa u sklopu projekta Digitalni poštar. Otvorena je i internetska trgovina Žuti klik koja bilježi odlične rezultate.
- Naša najznačajnija digitalna usluga je ePošta: digitalna platforma za slanje i primanje dokumenata u elektroničkom obliku te plaćanje računa uz pomoć računala ili mobilnog telefona. Nedavno smo i uveli novu uslugu poslovni eRačun koji nudi slanje i primanje eRačuna u skladu s propisanom europskom normom po najpovoljnijoj cijeni na tržištu. Nije samo cilj prebaciti nedigitalne procese u digitalne, već razvijati rješenja koja digitalno pokreću naš biznis i potencijale.
Sutra: François Delion, generalni direktor Renault Nissan Adriatic