Atlantic Grupa u prvom tromjesečju ove godine ostvarila je neto dobit nakon manjinskih interesa od 61,7 milijuna kuna, što predstavlja porast od 17,8 posto u odnosu na isto razdoblje lani te prihod od prodaje od 1,14 milijarde kuna, odnosno tri posto više, objavili su u četvrtak iz te tvrtke.
Istodobno, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 121,3 milijuna kuna i veća je za 11,3 posto.
>>>Atlantic Grupa prvi regionalni korisnik ‘vidovitog’ superračunala Watson
Iznimni rezultati, kako navode iz kompanije, ostvareni su na krilima rasta distribucijskog poslovanja i vlastitih brendova, čime je više nego nadoknađen izostali prihod od uslužne proizvodnje sportske prehrane uslijed prodaje proizvodnih pogona belgijskom Aminolabsu.
Kad bi se isključio utjecaj ove transakcije, organski rast prihoda u prvom tromjesečju iznosio bi čak 7,2 posto, ističu iz Atlantic Grupe.
>>>Širenje portfelja: Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji
‘Atlantic Grupa odlično je započela još jednu poslovnu godinu. Nakon izvrsne 2017., u kojoj su unatoč izazovima u okruženju ostvareni odlični rezultati, izvještaji iz prvog kvartala potvrđuju da smo i u 2018. na tragu ostvarenja očekivanja‘, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Naveo je kako su na svim značajnim tržištima ostvarili zavidan rast prihoda, demonstrirajući nesmanjeni fokus i na razvoj vlastitog asortimana i na razvoj distribucijskog poslovanja.
>>>Atlantic grupa predala ‘ekskluzivnu’ ponudu za glavnog sponzora Beogradske arene
‘Rast prihoda prati i rast profitabilnosti. Daljnje smanjenje zaduženosti, značajno niži financijski troškovi i rast likvidnosti omogućuju nam da se usredotočimo na još ambicioznije planiranje budućeg rasta“, istaknuo je Tedeschi.
Iz tvrtke naglašavaju da je prvi kvartal obilježila konsolidacija distribucijskog poslovanja u više smjerova - prvi rezultati suradnje s Red Bullom u Srbiji i Mars grupom u Hrvatskoj potvrđuju zajedničke razvojne ambicije.
>>>Atlantic Grupa: Prihodi i dobit porasli, problemi s Agrokorom anulirani
Osim toga, u internoj organizaciji cjelokupno distribucijsko poslovanje reorganizirano je u jedinstveno područje, dok su sastavnice dosadašnje strateške distribucijske regije HoReCa pripojene distribucijskim organizacijama na pojedinim tržištima.
Među brojnim inicijativama iz razvoja vlastitog asortimana doprinosom prihodima iz Atlantica navode rezultate nove proizvodnje Argete u SAD-u, koja je u prvom tromjesečju na sjevernoameričkom tržištu ostvarila prihod na razini ukupne prošle, Black‘n‘Easy instant tursku kavu s rastom od čak 53 posto te redizajniranu Cocktu s izvrsnim rezultatima u HoReCa kanalu.
>>>Atlantic: Dobit od prodaje dviju tvornica iznosila 65 milijuna kuna
U priopćenju se navodi kako su na ukupan rast prihoda od prodaje najviše utjecala strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 15,9 posto, Kava, s rastom od 14,7 i Slatko i slano, s rastom od 10,1 posto.
Kava se s 21,2 posto udjela i 243,1 milijuna kuna prihoda od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija u ukupnim prihodima, a od pojedinačnih tržišta je najviši rast ostvaren u Sloveniji – rekordnih 15,3 posto. Slijede Hrvatska s 11,5 posto rasta i Srbija koja je rasla stopom od 9,4 posto.