Tvornica istraživanja, neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja, u rujnu je provela opsežno ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu kupovinom u supermarketima u Hrvatskoj. Više od tisuću građana je istaknulo svoja razmišljanja o Billi, Intersparu, Kauflandu, Konzumu, Lidlu, Mercatoru, Plodinama i ostalim maloprodajnim lancima i trgovinama u zemlji.
Ispitanici su tako, među ostalim, ocjenjivali koliko su zadovoljni zaposlenicima u supermarketima, konkurentnošću cijena proizvoda, raznolikošću i kvalitetom ponude, organizacijom i uređenjem prodajnog prostora te osjećajem cijenjenosti kojeg stječu (ili ne stječu) tijekom samog iskustva kupovine i odlaska iz supermarketa.
Rezultati su pokazali da su kupci u prosjeku najmanje zadovoljni vremenom koje provode u redovima na blagajnama, cijenom proizvoda i usluga koji se nude u supermarketima te stručnošću prodajnog osoblja i osjećajem cijenjenosti kojeg imaju prilikom odlaska iz prodajnog prostora.
S druge su strane najviše zadovoljni urednošću prodajnog osoblja, funkcionalnošću prodajnih prostora te kvalitetom ponude supermarketa. Pri tome su najviše zadovoljni kupci iz regije Slavonije i Baranje, a najmanje oni iz Istre i Primorja.
Kada su u pitanju sami supermarketi kupci su najvišim ocjenama ocijenili Interspar, Kaufland i Lidl.