Dani piva u Karlovcu ove će se godine održati od 22. do 31. kolovoza, što je za tjedan dana unaprijed pomaknut termin u odnosu na dosadašnju tradiciju.
Dani piva pretrpjet će i znatne promjene u organizacijskom i sadržajnom smislu, kazala je na današnjoj konferenciji za novinare Anita Tuček, direktorica prodaje tvrtke Fest, koja je od ove godine koncesionar organizacije 28. Dana piva.
Iako je nabrojala znatna prekrajanja Dana piva s uvođenjem četiriju pozornica različite tematske orijentacije, Tuček nije željela otkriti troškovnik kako ovih, tako ni okvire ulaganja u sljedeće četiri godine Dana piva, za koliko je Fest dobio koncesiju od Grada Karlovca.
Branka Slaveska, predsjednica Uprave generalnog sponzora Karlovačke pivovare, kazala je da su znatne izmjene u organizaciji Dana piva uslijedile nakon dosta „zahtjevnih“ pregovora s partnerima Festom i Gradom. Dodala je da je način poslovanja Karlovačke pivovare u sklopu grupacije Heineken temeljen na dugoročnijim projekcijama i vizijama, u ovom slučaju barem do 2020. godine, do kada raznim planiranim novostima Karlovačka pivovara nastoji sa svoje strane doprinijeti pretvaranju Dana piva u Karlovcu u „najinternacionalniji pivski festival u Hrvatskoj sa znatno više posjetitelja“.
U tom smislu Karlovačka pivovara, koja će imati ekskluzivitet, ponudit će posjetiteljima i 15-tak pivskih brendova iz Heinekenove palete iz raznih zemalja, inače nedostupnih na hrvatskom tržištu. Anita Tuček najavila je jaču orijentaciju na marketing putem lokalnih medija i akcent na privlačenje posjetitelja iz Karlovačke županije, te posebno Zagreba i Rijeke. Radi poticanja posjeta i potrošnje, Tuček je pozvala vodeće karlovačke tvrtke da kao novost svojim zaposlenicma izdaju vaučere za plaćanje ugostiteljskih usluga na Danima piva.