I-COM Data Venture Challenge globalno je natjecanje startupa u području primjene podataka u marketinške i oglasne svrhe. Članovi žirija su ugledni stručnjaci, predstavnici kompanija kao što su Bisnode, Amazon, ESPN, Viacom...
U finalu za 2015. godinu, u društvu 11 kompanija iz SAD-a , Njemačke, Španjolske, Kine, Singapura, Novog Zelanda, Norveške i Nizozemske, našao se, jedini iz CEE regije, projekt Dotmetrics iz Hrvatske.
Dotmetrics je uz podršku i stručnu ekspertizu zagrebačke tvrtke InfoDom razvijen kao prvi hrvatski proizvod iz područja Big Data – softverske platforme koja mjeri posjećenost web stranica i analizira podatke o posjetiteljima, što značajno olakšava oglašivačima i marketinškim stručnjacima odluke o izboru stranica na kojima će plasirati svoje oglase.
Specifičnost Dotmetrics-a na globalnoj razini je, između ostalih, što podatke o posjećenosti i posjetiteljima objavljuje na dnevnoj razni, dok svi drugi to čine za tjedan ili još češće, za mjesec dana.
-Za razliku od sustava koji koriste kolačiće (cookies) kao mjeru broja korisnika, DotMetrics koristi naprednu fingerprinting metodu kojom razlučuje broj uređaje (PC, mobitel, tablet i Smart TV) s kojima korisnici pristupaju internetu - objašnjavaju članovi projektnog tima.
Budući je Big Data, po općem mišljenju, jedan od najvažnijih poslovnih i tehnoloških trendova, potencijal Dotmetrics-a je izuzetno velik. Riječ je o prikupljanju i obradi ogromnih količina podataka kao temelja za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka.
- U sustavu se nalaze 92 hrvatska portala, uključujući 10 najvećih. Potencijal DotMetricsa prepoznali su portali svih veličina i tema, na što ukazuje podatak o rasponu broja mjesečnih page viewova - od 25.000 do 350 milijuna. Marketinške agencije sučelje su dobile na korištenje za upoznavanje i učenje funkcionalnosti te evaluaciju i vrijedan feedback kako bi sustav bio skrojen po mjeri onih koji će ga koristiti - naglašavaju iz DotMetricsa.
Predstavnici Dotmetricsa će imati priliku prezentirati svoj proizvod na završnoj svečanosti od 27.-30. travnja u španjolskom gradu San Sebastijanu.
Osim značajnih financijskih nagrada, ovo je svakako važna prilika za kontakte s potencijalnim ulagačima, partnerima i klijentima.