Predstavništvo zrakoplovne kompanije Turkish Airlines u Hrvatskoj nije u svom poslovanju osjetilo lanjski pad turskog turizma, a ove godine očekuju i više putnika nego lani na letovima iz Hrvatske i prema Hrvatskoj, ističe generalni direktor tog predstavništva Ugur Cantimur.
Nakon što je 1998. otvoreno predstavništvo u Zagrebu, gotovo svake godine bilježe određeni porast prometa, a Cantimur ističe da su ponosni što su temeljem glasova putnika ove godine ponovo, šesti put za redom, izabrani za najbolju avio kompaniju u Europi.
>>>Turkish Airlines uspostavio letove na relaciji Istanbul-Dubrovnik
-To je odgovornost da i ove godine budemo još bolji. Unatoč smanjenom broju putnika na letovima za Tursku i Istanbul, očekujemo da ćemo kao i lani to kompenzirati letovima iz Hrvatske prema drugim destinacijama, većinom na Daleki istok i Ameriku, odakle s nama dolazi i velik broj putnika u Hrvatsku, kazao je Cantimur za Hinu na nedavnom predstavljanju predstojećeg međunarodnog sajma turizma Place2Go u Zagrebu, čiji su dugogodišnji partner.
Nacionalna turska avio kompanija iz Zagreba leti 14 puta tjedno ili dva puta dnevno prema destinacijama na Dalekom istoku i u SAD, a od svibnja prošle godine svaku dan u tjednu lete i iz Dubrovnika.
-Jako smo zadovoljni letovima iz Dubrovnika, za koje se također, kao i za one iz Zagreba, nadamo da će ove godine imati više putnika nego lani, pogotovo što ove godine u srpnju uvodimo i letove iz Hrvatske za Pukhet/Tajland, a nakon što smo već početkom ove i krajem prošle godine uveli letove za Havanu i Karakas te Sejšele i Zanzibar, otkriva Cantimur. Istaknuo je da ukupno ta kompanija leti na 296 destinacija, što je najviše među svim kompanijama u svijetu.
Prema zadnjim podacima iz kompanije, Turkish Airlines je prošle godine od siječnja do studenog ukupno prevezao 58.3 milijuna putnika, što je otprilike 1.7 milijun više u odnosu na 2015.