Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) preliminarno je u srijedu izvijestio o blagom padu prihoda u prvom fiskalnom tromjesečju.
U razdoblju od prosinca do veljače prihodi drugog lanca trgovina odjećom u svijetu pali su 1,5 posto, na 53,6 milijardi švedskih kruna (5,3 milijarde eura).
Iskazani u lokalnim valutama i uz uključeni PDV, zadržali su se na razini istog razdoblja prethodne godine.
>>>H&M trpi povratnu paljbu nakon oglasa o ‘najcool majmunu u džungli’
Kompanija je zabilježila pad prihoda i u prethodnom fiskalnom tromjesečju, i to nakon više desetljeća rasta, navodeći kao razlog manji broj kupaca u fizičkim trgovinama i "neravnotežu u pojedinim dijelovima strukture brenda H&M".
Najavili su da će uložiti veće napore u integraciju fizičkih i internetskih trgovina a na pojedinim su tržištima omogućili i povrat odjeće kupljene na Internetu.
>>>Vlasniku brenda Zara internetska prodaja priskrbila solidan rast dobiti
Njihov konkurent španjolski Inditex prošle je godine u povezivanje internetskih i fizičkih trgovina uložio 1,8 milijardi eura a najavljuju i nastavak tog procesa kroz usluge poput internetske narudžbe odjeće i njezina preuzimanja u trgovini, koje se u nekoliko trgovina obavlja na potpuno automatiziranim punktovima.
H&M je ukupno na kraju veljače imao 4.743 trgovine širom svijeta, 400 više nego na kraju istog mjeseca prošle godine.
Kompletno izvješće za prvo fiskalno tromjesečje bit će objavljeno 27. ožujka.