Ako je suditi prema interesu posjetitelja ‘najboljeg vikenda u godini‘, organizatori Weekend Media Festivala skrojili su dobru strategiju ‘customer experiencea‘
Osim što su radosna prigoda da se njima u čast obilato nazdravi, obljetnice vrlo često služe za pogled unatrag, usporedbu onoga što je bilo s onim što sada jest. Tako i revizija izdanja koja su prethodila ovom jubilarnom, desetom Weekend Media Festivalu, najvećem regionalnom okupljanju medijskih i marketinških stručnjaka, govori o silini promjena koje su nam se dogodile pred nosom.
>>>WMF: Sve o skandalu koji je srušio najveće nogometno carstvo
Recimo, sjetite se društvenih mreža i usporedite ih s njihovom ulogom danas. Ili pak trenutačne pozicije proizvođača medijskog sadržaja poput Netflixa ili HBO-a i usporedite je s onom koju su imali prije deset godina. Ili, prizovite u sjećanje što ste tada mislili o Agrokoru i onome što otvoreno i bez zadrške govorite danas. I hotimičan pogled unatrag svjedoči o transformacijama koje je živahna medijska i marketinška industrija prošla, ali i ukazuje na još jednu, poražavajuću nam činjenicu – deset je godina prošlo učas.
Točka preokreta
Mudri su, kažu, stalno svjesni mrske nam prolaznosti vremena pa žive ispunjen život svjesni svakog trenutka, a nama, malo manje pametnima, trebaju prekretnice, obljetnice ili bilo kakvi drugi događaji od životno važni da shvatimo da od vremena nema vrednije valute. Tako je, primjerice, nemalom broju potrošača, posebno milenijaca, ekonomska kriza bila točka preokreta kada su shvatili da nije važno posjedovanje već činjenje.
>>>Agrokor, digitalizacija i nordijske zemlje udarne teme 10. Weekend Media Festivala
Sedamnaesti par cipela ima neusporedivo manju vrijednost nego piće s društvom. Opcija da omiljeni program možete gledati u vrijeme i s kim vam odgovara budi osjećaj zahvalnosti (a možda ljubavi) prema brendu koji takvo što omogućava.
Dobra strategija
Potreba za kvalitetnim provođenjem vremena, tog opakog igrača kako ga je nazvala književnica Jennifer Egan, sve je više na umu marketingaša i medijskih stručnjaka koji nastoje prodati proizvode, usluge i sadržaje tako da njihova konzumacija postane iskustvo, dobar osjećaj, uspomena; nešto vrijedno utrošenog nam vremena.
>>>Zdravstveni panel na 10. Weekend Media Festivalu
Ako je suditi prema interesu posjetitelja ‘najboljeg vikenda u godini‘, organizatori Weekend Media Festivala skrojili su dobru strategiju ‘customer experiencea‘ i zasad vrlo uspješno odolijevaju zubu vremena. I zato, vikendaši, kvalitetno nam živjeli još najmanje stotinu godina. Sretan deseti rođendan!