Hrvatska rent a car tvrtka Carwiz, najbrže rastuća takva tvrtka u Hrvatskoj finalizirala je plasman vlastitog franšiznog poslovanja na globalno tržište. Tim potezom, Carwiz je postao prva tvrtka iz turističkog sektora kojoj je to pošlo za rukom.
Do danas su potpisani franšizni ugovori s šest međunarodnih tržišta, među kojima su Grčka, BiH, Latvija, Cipar, Srbija i Maroko, dok se u narednih godinu dana planira proširiti na dodatnih deset međunarodnih tržišta.
- Želja za stvaranjem iznimno pozitivnog korisničkog iskustva dovela je do današnjeg identiteta tvrtke na lokalnoj i međunarodnoj razini. Riječ je o brandu koji je svojom prvom pojavom izazvao iznimno pozitivne reakcije korisnika temeljene na vizualnom identitetu, kreaciji usluge, jednostavnosti korištenja kanala prodaje, kako na B2C, tako i na B2B razini – rekao je predsjednik uprave Carwiza Krešimir Dobrilović.
[caption id="attachment_373723" align="aligncenter" width="749"] Krešimir Dobrilović i partneri - CARWIZ; Foto: Dražen Lapić/ Lider[/caption]
Dodao je da je interes međunarodnih tržišta za poslovnim konceptom Carwiza započeo je prije godinu i pol tijekom održavanja WTM-a – Međunarodnog sajma turizma u Londonu. Mnoge inozemne tvrtke primijetile su jedinstveni hrvatski brand, te se nametnula ideja za širenjem poslovanja kroz franšizni koncept. Dodatna potvrda je stigla na prvom samostalnom nastupu Carwiza kao izlagača na WTM-u u Londonu prošle jeseni, kada je interes za ovim konceptom iskazalo 20-ak rent a car kuća iz svijeta. Između ostalog i sa tržišta poput Vijetnama, Brazila i Saudijske Arabije.
- U kratkom roku smo okupili stručni tim čiji je jedan od glavnih ciljeva bio plasman franšiznog poslovanja, te usavršavanje svih aspekata ponude. Ekipiranjem i izradom svih modela plasmana krenuli smo u osvajanje globalnog tržišta. Ovime smo dokazali da i domaće tvrtke imaju mogućnost postati bitan faktor na globalnom tržištu. Informacije koje dobivamo od franšiznih partnera pokazuju kako će naš proizvod biti i te kako konkurentan na globalnoj sceni – kazao je Dobrilović.
Tijekom današnje konferencije, u ime franšizera govorili su Stavros Perakakis (GELASAKIS Group, Grčka), te Girts Fedorovs (Mora Trans) iz Latvije. Ističu kako ih je kod Carwiza privukao „out of box“ brand koncept koji uz ostale poslovne modele Carwiz čini tvrtkom kakve je teško naći na tržištu. „Riječ je o modelu koji je moderan, inovativan, kvalitetno kreiran. Prema svim raspoloživim informacijama koje smo prikupili analizirajući naša domaća tržišta, biti će ključan u realizaciji naših očekivanja na razini željenih poslovnih i financijskih ostvarenja. Filozofija Carwiza se u našim istraživanjima pokazala kao dobitna kombinacija koja u suradnji sa stručnom podrškom iz centrale u Zagrebu jamči da će Carwiz u vrlo kratkom roku postati ozbiljan igrač i na tržištu Grčke“ ističe Perakakis.
Za ovaj izniman poslovni iskorak kojim Carwiz postaje globalni igrač od kojeg će veliku korist imati domaći turizam i gospodarstvo u cjelini, zaslužan je cjelokupni tim Carwiza koji danas broji više od 60 zaposlenika. Tvrtka posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. Carwiz je u svega dvije godine poslovanja ostvario značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%, isto kao i broj zaposlenih kojih je te godine u Carwizu bilo 30.