Most za Čiovo dobiva epilog ili samo novi čin u drami koja traje godinama. Za zaboravne, to je most koji je trebao graditi i započeo ga je Viadukt, ali nije ga dovršio. Ministar Butković raskinuo je ugovor, a Viadukt je otišao u stečaj. Sad je izabran novi izvođač – konzorcij Poduzeća za ceste Split i Strabaga.
Izabrani su bez obzira na ponuđenu cijenu koja je bila šest milijuna kuna viša od konkurenta – konzorcija predvođenoga slovenskim Pomgradom (sa Zagreb-Montažom i Đurom Đakovićem).
No Hrvatske ceste nisu se tu vodile dodatnim kriterijima u kontekstu ekonomski najpovoljnije ponude, nego su jednostavno ocijenile da Pomgrad ‘nema referencije za izvođenje radova na mostovima/vijaduktima/ nadvožnjacima s čeličnom rasponskom konstrukcijom iste ili veće složenosti’.
>>>Hrvatskim cestama stigle dvije ponude za gradnju mosta Čiovo
Pomgrad, naravno, tvrdi drukčije pa možemo očekivati žalbu, što bi moglo značiti da mosta zvanog čežnja neće biti ni do sljedećeg ljeta. A meni se sve čini da je Čiovo samo pokazna vježba za Pelješki most, gdje su Austrijanci također kandidati, znatno skuplji od Kineza.