Predstavnici Turističke zajednice Grada Crikvenice i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) potpisali su u četvrtak ugovor o suradnji kojim je Crikvenica službeno postala UHPA-ina domaća destinacija 2017/2018, izvijestili su iz crikveničke Turističke zajednice.
Tijekom godine dana, TZ Grada Crikvenice, a time i cijela crikvenička rivijera, uz ostalo će imati više marketinških i konzultantskih aktivnosti, poput online promocije destinacije, promocije u UHPA-inim tiskovinama kao što su UHPA Directory i UHPA Stručna revija, u zasebnoj brošuri, odnosno časopisu Way to Croatia posvećenom destinaciji godine te na radionicama, skupštinama i raznim događanjima.
>>> Utrka na plaži za pse i pivo od piletine proslavili Montijev bar u Crikvenici
Bit će održane četiri edukativne radionice namijenjene turističkim agencijama na području crikveničke rivijere čiji će osnovni ciljevi biti kreiranje novih paket aranžmana i razvoj selektivnih oblika turizma te podizanje svijesti o potencijalima razvoja turizma posebnih interesa u lokalnim zajednicama.
Predstavnici crikveničke rivijere održat će i posebne prezentacije na raznim UHPA-inim događanjima.
Crikvenica će u proljeće 2018. ugostiti i godišnji susret turističkih agencija i ostalih dionika u turizmu "Dane UHPA-e 2018.". To je najveći skup turističkih agencija u Hrvatskoj s više od 100 sudionika iz turističkih agencija, Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.