Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, svečano je obilježio 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj prigodnom proslavom na kojoj su se okupili djelatnici Deceunincka iz regije.
- S ponosom obilježavamo 20 godina uspješnog poslovanja te prvu godišnjicu rada našeg pogona u Donjoj Bistri. Prošle godine smo, zajedno s našim partnerima i kupcima iz cijele regije, svečano proslavili otvorenje novog pogona, a ove godine veliki jubilej odlučili smo obilježiti s našim zaposlenicima iz cijele regije koji su, uz naše partnere, ključni za naš uspjeh. Zahvaljujući njihovoj predanosti danas smo lider na tržištu Adriatic regije - istaknuo je Mirko Anesi, direktor Deceunincka za Adriatic regiju.
Deceuninck Hrvatska, od 2014. godine kada je imao 8 zaposlenih, izrastao je u tvrtku s gotovo 170 zaposlenih. Otvaranjem novog poslovno-proizvodnog pogona u Donjoj Bistri prošle godine, sve poslovne procese, od skladišta i proizvodnje, do uprave i administracije, objedinio je na jednom mjestu. Investicija vrijedna gotovo 7 milijuna eura omogućava veću efikasnost, značajno povećanje kapaciteta, bržu i efikasniju isporuku prema više od 600 partnera u Adriatic regiji.
2024. u znaku inovacija i održivosti
Ova je godina bila još jedna u nizu uspješnih poslovnih godina za Deceuninck u Hrvatskoj, ali i globalno. Deceuninck grupa, sa sjedištem u Belgiji, posluje od 1937. godine. Danas proizvodi u 17, a svoje proizvode isporučuje u 90 zemalja svijeta i među tri je najveća svjetska proizvođača PVC profila. Osim kvaliteti svojih PVC profila, Deceuninck veliku pažnju posvećuje i održivosti što potvrđuje i krovni slogan Building a sustainable home. U skladu s time, Deceuninck je pokrenuo i kampanju pod nazivom „Svaki prozor je bitan“, čime ističe održive aspekte svojih profila i njihov pozitivan utjecaj, kako na životnu udobnost, tako i na okoliš i naš planet.
Naime, ovi vrhunski profili jamče izvrsnu izolaciju, što u konačnici rezultira uštedom i manjim računima za potrošnju energije, ali i manjim ekološkim otiskom. Već desetljećima veliku pažnju posvećuje i smanjenju emisija CO2 u svojim proizvodnim procesima, povećavajući udio recikliranog PVC-a u proizvodnji novih profila. Krajem prošle godine, Deceuninck je dovršio veliki investicijski ciklus u vlastitu tvornicu za recikliranje u Diksmuideu u Belgiji, vrijedan 25 milijuna eura s kapacitetom recikliranja od čak 40.000 tona godišnje.
Novo vodstvo za daljnji rast u regiji
S ciljem daljnjeg širenja poslovanja u regiji, Deceuninck se ove godine i organizacijski osnažio te je vodstvo Deceuninck Hrvatska u rujnu ove godine preuzeo Mirko Anesi, s 26 godina iskustva u sektoru od kojih je više od polovice proveo radeći za Deceuninck grupu. Kao General Manager za Adriatic regiju koja obuhvaća Italiju, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju, Mirko Anesi bit će odgovoran za sve prodajne aktivnosti i rezultate za navedena tržišta, kao i proizvodno-poslovne operacije u pogonu u Donjoj Bistri.
Modernizacijom proizvodnih procesa i organizacijskim osnaživanjem, Deceuninck Hrvatska dobio je snažne temelje za rast i razvoj na ovom tržištu u godinama koje dolaze.