AD Plastik Grupa nastavlja pozitivan trend poslovanja što potvrđuje i upravo objavljen međuizvještaj poslovodstva za prvih devet mjeseci 2018. godine. Ostvareni su poslovni prihodi Grupe u iznosu od 939,39 milijuna kuna, što je porast od 20,51 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Jasna vizija i strategija kompanije usmjerena na potrebe tržišta i kupaca, omogućava kontinuirani rast njenih poslovnih prihoda.
Ostvarena neto dobit AD Plastik Grupe za prvih devet mjeseci 2018. godine iznosi 60,09 milijuna kuna i u odnosu na isto razdoblje prošle godine porasla je za 44,24 posto. Rast prihoda, operativna efikasnost proizvodnih lokacija i niži troškovi financiranja, najzaslužniji su za ostvarenje ovakvih rezultata.
>>> VIDEO: Hrvoje Jurišić - Autoindustrija je kao obitelj, morate opasno zgriješiti da bi izašli
„Krajem srpnja postali smo stopostotni vlasnici jedne od vodećih mađarskih kompanija za proizvodnju plastičnih komponenti Tisza Automotive, čime smo ostvarili ključne ciljeve naše strategije rasta i srednjoročnog plana razvoja. Realizacija novih projekata i dogovorenih poslova, u srednjoročnom će nam razdoblju ujedno osigurati nastavak rasta prihoda i dobre rezultate,“ rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.
U izvještajnom je razdoblju porasla i EBITDA grupacije za 9,75 posto i iznosi 128,94 milijuna kuna. Neto financijska pozicija vrlo je stabilna, iako je zbog provedene akvizicije izmijenjena u odnosu na prethodna razdoblja. Od početka godine u AD Plastik Grupi dogovoreno je više od 135 milijuna eura novih poslova za poznate kupce što je temelj daljnjeg uspješnog poslovanja.
„Udovoljavamo svim zahtjevima tržišta i kupaca i to je temelj daljnjeg napretka u poslovanju. Preduvjeti budućeg rasta i razvoja uspješno su postavljeni, a na nama je da prihvatimo nove izazove i nastavimo smjerom koji smo zadali“, izjavio je Marinko Došen.