Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje od 2,5 milijarde kuna, što je za 2 posto više u odnosu na isto razdoblje lani i neto dobit nakon manjinskih interesa od 154,1 milijun kuna ili 15,4 posto više, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 281,5 milijuna kuna te je bila za 8,4 posto veća.
>>> Tedeschi – Nije problem ako dokapitalizacijom u Atlanticu padnem ispod 50%
Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe, kako se navodi, najviše su utjecala Strateška poslovna područja Zdravlje i njega s rastom od 7,9 posto, Delikatesni namazi s rastom od 6,8 posto, Pića s rastom od 5,8 posto, Slatko i slano s rastom od 4,2 posto, Strateško distribucijsko područje Hrvatska koje je raslo 5,8 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 2,1 posto.
Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna proizvodna kategorija s 503,6 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,4 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,6 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu u prvih šest mjeseci još sudjeluju s 4 posto.
Uspješno premostili krizu Agrokora
Unatoč smanjivanju tržišnog udjela maloprodajnih lanaca u sastavu Agrokora kao najvećeg kupca, Atlantic Grupa je širenjem suradnje s drugim kupcima ostvarila ukupan rast prodaje u prvom dijelu godine, ističu iz te tvrtke.
Navode i kako je uz odlične poslovne rezultate prvih šest mjeseci obilježilo dezinvestiranje proizvodnje sportske prehrane i fokusiranje na razvoj brendiranog poslovanja u ovom segmentu. Tvornice u njemačkom Bleckedeu te u Novoj Gradiški preuzeo je strateški partner, belgijska kompanija Aminolabs, za ukupan iznos do 200 milijuna kuna. U pogonu u Novoj Gradiški Atlantic je zadržao manjinski udio, a u objema tvornicama nastavit će ugovorno proizvoditi Atlanticov asortiman sportske prehrane.
>>>Atlantic Grupa prodaje dvije tvornice belgijskom Aminolabsu
-Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2017. ostvarila rast prodaje na većini tržišta na kojima posluje te rast profitabilnosti u gotovo svim poslovnim područjim, istaknuo je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Kazao je kako su iznimno zadovoljni rezultatima koji iznova pokazuju "stabilnost poslovanja, opravdanost strategije koja se oslanja na ulaganje u vlastite brendove i snažnu distribuciju te uspješno upravljanje rizicima na svim poljima".
Strateškim partnerstvom s renomiranim europskim proizvođačem sportske prehrane za treće strane nastavili su s restrukturiranjem Strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana, usmjeravajući vlastite snage na razvoj brendiranog poslovanja.
-Uspješno smo premostili i ograničenja vezana uz teškoće s kojima se suočava naš najveći kupac te nastavljamo s razvojem distribucijskog poslovanja, koje kontinuirano raste, s vlastitim i principalskim brendovima jednako, kazao je Tedeschi u komentaru poslovnih rezultata.