Douglas, kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca industrije ljepote u Europi, predstavio se 6. kolovoza 2018. u Düsseldorfu novim imidžem brenda za Njemačku i 16 drugih europskih zemalja.
Strategiju je pokrenula izvršna direktorica Tina Müller i a za potrebe strategije osmišljena je i ključna riječ #FORWARDBEAUTY.
Od sada će platforma za trgovinu putem interneta douglas.de, internetske prodavaonice na 14 europskih tržišta, kao i Douglasovi digitalni kanali biti predstavljeni u novom izdanju. Više od 2000 trgovina u Europi trebale bi biti preuređene do kraja 2019., što uključuje implementaciju novog logotipa.
>>>Žene vladaju blogovima, a najviše pišu o – ljepoti
Krajem rujna može se očekivati otvorenje renovirane centralne prodavaonice u Frankfurtu, najvećeg Douglasovog prodajnog mjesta u Europi.
Novi logotip kombinira tradiciju s modernom estetikom Logotip, koji je osmislio dizajnerski tim Peter Schmidt Grupe iz Hamburga, spaja tradicionalna obilježja s modernom estetikom. Što se tiče vizualnog rješenja, zadržala se tradicionalna zelena boja mente, a promijenjen je izgled i oblik slova.
"Potičemo vas i nadahnjujemo da budete samopouzdani u odabiru svojeg tipa ljepote", nova je misija tvrtke.
Peter Lindbergh fotografira međunarodne top modele za Douglas
[embed]https://www.instagram.com/p/Bi2EGUph4hS/?hl=en&tagged=forwardbeauty[/embed]
Peter Lindbergh, svjetski poznat kao fotograf slavnih osoba, snimio je crno-bijele fotografije koje naglašavaju prirodnu ljepotu top-modela Care Delevingne, Amber Vallette, Alexe Chung, Lineysa Montero i Jona Kortajarene u sklopu nove kampanje.
Douglas ulaže više od deset milijuna eura u novu strategiju brenda.