Aktualno
StoryEditor

‘Duboko iznad svih‘ Jana u novom izdanju

20. Svibanj 2018.

Nakon 15 godina na tržištu i 5 godina od predstavljanja koncepta Jane vode s porukom, Jana ima novu platformu i zaokret u komunikaciji. Pod sloganom ‘Duboko iznad svih‘, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak, 18. svibnja, predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode Jana. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći, stoji u priopćenju Jamnice.

>>> Ameri lude za sirovom, a evo kakvu vodu piju Hrvati 

"Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom," navode.

Kako bi dobili bolji dojam o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organiziran put u Goricu svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner.

>>>Voda u zatvorenoj boci nema rok trajanja

- Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako, kazao je u svom obraćanju okupljenima Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice.

25. studeni 2024 08:15