Nije počelo iz garaže nego iz bakine sobe, 2011. godine kada su tri studenta zaključila kako je nepotrebno printati ulaznice u doba pametnih telefona. Priča je to o nastanku Entrio.hr, jedne od najvećih hrvatskih online platformi za prodaju ulaznica koju je podijelio Berislav Marszalek, osnivač i direktor tvrtke, na predstavljanju crowdfunding kampanje za prikupljanje sredstava koja će im omogućiti izlazak na regionalno tržište, koja je održana u srijedu u zagrebačkom HUB385.
>>>Sense Consulting drugom kampanjom na Funderbeam SEE planira prikupiti više od 4 milijuna kuna
- S obzirom na rekordne financijske rezultate u 2017. i rast prihoda od 100% u odnosu na prethodnu godinu, zaključili smo da je pravi trenutak za međunarodno širenje, razvoj novih usluga i jačanje tržišne pozicije, izjavio je Marszalek.
Kampanja je pokrenuta na Funderbeamu - estonskoj platformi koja uz podršku Zagrebačke burze u Zagrebu djeluje od 2016. godine, prikupljajući kapital za domaće projekte.
- Funderbeam omogućava pristup međunarodnim investitorima koji mogu pomoći i financijski i kod širenja poslovanja. Odmah po javnom otvaranju kampanje ulaganje su prijavili investitori iz Danske, Francuske, Finske i Estonije. Očekujemo da će kao i prethodne, i Entriova kampanja biti izuzetno uspješna, navodi Damir Bičanić, prvi čovjek Funderbeama za srednju i jugoistočnu Europu.
>>>Medvedgrad otvara novu veliku pivovaru – lansirana najznačajnija hrvatska Funderbeam SEE kampanja
Ivana Gažić, predsjednica Uprave Zagrebačke burze, smatra kako je kampanja pokazatelj da se stvari mogu pomaknuti s mjesta.
- Htjeli smo stvoriti okruženje u kojem omogućavamo da se tvrtke financiraju i rastu, a ne da moraju odustati od svojih ideja ili se seliti iz Hrvatske i stvarati svoje biznise negdje drugdje i mislim da smo to uspjeli napraviti.
Entrio je prikupio preko 53% ciljanog iznosa od 100 tisuća eura već 24 sata nakon javne objave kampanje, a za ulaganje daje 5 do 8 posto vlasničkog udjela u tvrtki.
>>>Mihovil Barančić: Nijedno moje ulaganje nije propalo
- Stvarno mogu stati iza te kampanje, i sam sam investitor. Obvezali smo se jedan dio dobiti isplaćivati investitorima, konsolidirali smo vlasničku strukturu. Vjerujemo da možemo ostvariti predviđene stope rasta od 50% godišnje, izjavio je Mihovil Barančić poslovni anđeo i suosnivač Zagrebačkog inkubatora poduzetništva.
Pokretanje kampanje na Funderbeamu znači da svatko tko je zainteresiran, može investirati u Entrio, sudjeluje u godišnjoj isplati dobiti i mogućoj zaradi u slučaju prodaje tvrtke te trgovati kupljenim udjelima na Funderbeam digitalnoj burzi, baziranoj na blockchain tehnologiji.
>>>Ivana Gažić: Želja nam je pomoći malim i srednjim tvrtkama da dođu na Zagrebačku burzu
Ticketing platforma Entrio uključena je u 940 događanja godišnje te prodaje 190.000 ulaznica godišnje. Neki od njihovih najznačajnijih klijenata uključuju Outlook i Dimensions, Weekend Media Festival, Fresh Island, EXIT, SeaStar, Ferragosto festival, Reboot InfoGamer, Tvornica Kulture, Boogaloo, Noa Zrće, 24 sata, RTL, Red Bull i brojne druge.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Jc2h8R0vWUI[/embed]