Tvrtka Genos u lipnju ove godine pokreće globalnu brend kampanju promidžbe svojeg proizvoda GlycanAge, testa za određivanje biološke starosti organizma u odnosu na kronološku dob. Kampanju će voditi tvrtka GlycanAge osnovana u Londonu tako da promidžba počinje u glavnom gradu Ujedinjenog Kraljevstva.
>>>Novo otkriće Genosa: Glikani odlični prediktori kardiovaskularnih bolesti
Branka Zlatkov, izvršna direktorica tvrtke Genos Glycoscience, ističe da je test GlycanAge namijenjen klinikama i liječničkim ordinacijama, ali i pojedincima koji će ga moći kupiti putem interneta. Tko pojedinačno nabavi test moći će u suradnji s Genosom obaviti krvnu pretragu u određenim klinikama i ordinacijama te na temelju rezultata dobiti uvid u biološku starost organizma.
>>>Genos u istraživanju s australskim sveučilištem otkrio novi evolutivni mehanizam
- Cilj ovoga testa je pokrenuti korisnike na promjenu načina života, odreći se loših navika u prehrani, pušenja i alkohola te posvetiti zdravom životu. Nakon godinu dana promjene načina života može se ponovno obaviti testiranje kako bi se vidio učinak, kaže Zlatkov.
CijenaGlycanAge testa u Ujedinjenom Kraljevstvu je 600 funti, a u Hrvatskoj će biti 5.500 kuna.