Veliki prodajni lanci namještaja sve su zahtjevniji, pa je distribucija proizvoda hrvatskih proizvođača postala sve problematičnija s obzirom da trgovci traže niže cijene, vrhunsku kvalitetu i kratke rokove dostave robe. Predsjednik Uprave Spin Valisa Zdravko Jelčić kaže da hrvatski proizvođači moraju preispitati svoju konkurentnost, sve veći problem radne snage, premalo investicija u znanje, istraživanje i razvoj, inovacije te dizajn, ali i da postoji problem visoke fiskalne opterećenosti, apreciranosti kune.
>>>Spin Valis ulaže novih šest milijuna eura u tehnologiju i opremu
Jedino rješenje je bijeg u nišu proizvoda visoke dodane vrijednosti, modernog trendovskog dizajna, krojenja po mjeri, fleksibilnu proizvodnju malih serija i komisioniranje (dostava direktno krajnjim kupcima) te pretvaranje komparativne prednosti blizine EU tržišta u konkurentsku prednost pred velikim proizvođačima s Dalekog istoka i istoka Europe – kaže Jelčić.
>>>Spin Valis isplaćuje zaradu čuvanu 13 godina
Dodaje da stara ideja o zajedničkom salonu hrvatske industrije namještaja za sada nije naišla na veći odjek, no smatra kako bi i to bio jedan od načina da se smanji pritisak velikih trgovačkih lanaca.