Aktualno
StoryEditor

Hrvatska na listi 10 zemalja za nekonvencionalna putovanja

30. Svibanj 2018.

Američka mreža turističkih agencija za luksuzna putovanja Virtuoso svrstala je Hrvatsku među top 10 zemalja svijeta za nekonvencionalna obiteljska putovanja s autentičnim doživljajima, a Hrvatska sve više privlači američke putnike koji traže luksuzna i detaljno isplanirana putovanja, izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.

>>>Kreativnost turizam iz putovanja pretvara u doživljaj

Kako se navodi u priopćenju Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u Virtuosu do toga došli analizom trenutnih i predviđenih rezervacija putovanja.

"Da je riječ o značajnom pokazatelju govori i činjenica da se među top 10 zemalja u navedenoj kategoriji, uz Hrvatsku, nalazi još samo jedna europska zemlja, Island", kažu iz HTZ-a.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić ocjenjuje da rezultati te analize ukazuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu.

>>>Predstavljena aplikacija za AR i VR putovanje u prošlost Zagreba

"Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne, kvalitetne, bogate i originalne ponude. Hrvatska je do sada u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a sada imamo i potvrdu da smo to i na američkom tržištu", poručio je Staničić, dodajući da s Virtuosom HTZ ima odličnu suradnju.

Iznosi pritom i podatke iz zadnjeg istraživanja TOMAS Ljeto po kojima su američki turisti među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s gotovo 160 eura dnevne potrošnje.

Po podacima HTZ-a, prošle je godine u Hrvatsku došlo 35 posto više turista iz SAD-a ili njih 476 tisuća, koji su ostvarili 1,3 milijuna noćenja ili 34 posto više. Porasti se nastavljaju i u prvim mjesecima ove godine te ih je već do sada došlo 25 posto više nego u isto vrijeme prošle godine.

>>>Klimatske promjene: Ptice selice skratile putovanje, zimovanje

Iz HTZ-a ističu i dio analize Virtuosa koji se odnosi na segment mladih putnika, tzv. Generation Z, koji čine više od četvrtine američke populacije s procijenjenom kupovnom moći od 43 milijarde dolara i imaju snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima generacija koje traže aktivna iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža.

Analiza je fokusirana i na ključne motive putovanja, posebice u segmentu luksuznih obiteljskih putovanja u kojima se Virtuoso, zajedno sa svojom mrežom suradnika diljem svijeta, specijalizirao. Tako se kao glavni motivi putovanja u 2018. ističu obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja - vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing, aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica.

>>>Hrvati planiraju putovati još više i još dalje iduće godine

Navedene pozitivne trendove također potvrđuje i nedavno objavljen Virtuoso Luxe Report 2018, godišnje istraživanje koje donosi ključne trendove i uvide u industriju luksuznih putovanja.

U tom je istraživanju Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu.

"Hrvatska je sada na 2. mjestu u kategoriji najpopularnije emerging ili rastuće destinacije, dok je u kategoriji najpopularnije destinacije za tzv. millenialse na 6. mjestu, a 8. mjesto u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije", prenose iz Glavnog ureda HTZ-a.

>>>Vlasnici otišli na odmor, a pas se ukrcao u kamion i ‘priuštio si’ putovanje od 1500 kilometara

Napominju i da je Virtuoso mreža koja uključuje više od 17,5 tisuća savjetnika za putovanja širom svijeta te više od 1.700 partnera, među kojima su i vrhunski hoteli, odmarališta, touroperatori, avioprijevoznici, agencije i drugi.

20. studeni 2024 11:36