Baš kao što je prije nekoliko godina internet opsesija bila otkrivanje istine o tome je li ova haljina plavo-crna ili zlato-bijela, najnoviji hit je audio snimka u kojoj muški glas izgovara jedno ime. Problem je u tome što 53% ljudi čuje ime Laurel, a 47% ljudi čuje Yanny.
>>>Clickbaitovi su samo zao, prolazan trend
Riječ je o zvučnoj iluziji nazvanoj Laurel or Yanny koja je prvo objavljena na Redditu, a zatim se proširila bespućima interneta.
Dio stručnjaka smatra kako je razlog zašto ljudi čuju dva različita imena u frekvenciji zvuka koju hvataju naše uši, baš poput radija, drugi kažu da je razlog starost jer navodno ljudi stariji od 25 godina ne čuju neke zvukove, piše New York Times.
No pravo pitanje nije koje ime se čuje i zašto, već je bitnije zapitati se zašto su takvi sadržaji zanimljivi internet zajednici.
>>>Facebook smanjuje vidljivost ‘clickbait’ naslova
Takve teme doista su irelevantne, no svi pričaju o njima te se one šire upravo zato jer nitko ne voli biti neinformiran o trendovima. Interes za takve fenomene stoga se može objasniti i kao težnja pojedinca da bude u toku, piše Outline.
Bilo da se radi o pop pjesmama koje ljudi uče napamet kako bi mogli pjevati s drugima u klubu ili najnovijoj političkoj aferi, ljudima je bitno da se ne osjećaju isključeni u razgovoru.