Jadransko osiguranje u ovoj je godini ostvarilo povijesni rezultat i rast od čak jedanaest posto, a od 1. siječnja pod novim imenom Adriatic osiguranje izlazi i na strano tržište, istaknuo je Goran Jurišić, predsjednik uprave Jadranskog osiguranja u srijedu na blagdanskom domjenku održanom u prostorijama tvrtke.
Prvo strano tržište na koje izlaze je Italija, gdje otvaraju i ured u samom središtu Trsta. Razlog za promjenu imena, objasnio je Jurišić, jest činjenica da je koncern Agram pod tim imenom već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine te da žele imati ime razumljivo u svim dijelovima Europske unije.
>>>Jadransko osiguranje mijenja ime u Adriatic osiguranje
Spomenuti rast, kao i prihodi od 593 milijuna kuna te više od četvrt milijuna njihovih klijenata, pozicioniralo ih je na treće mjesto u Hrvatskoj, dok su ciljevi za 2019. internacionalizacija poslovanja, kao i pozicioniranje na stranim tržištima.
Na kraju svog obraćanja, Jurišić je zasluge za povijesni uspjeh pripisao djelatnicima i poslovnim partnerima te izrazio uvjerenje da će se i na kraju iduće godine moći pohvaliti takvim rezultatima.