Aktualno
StoryEditor

Kako je Gwyneth Paltrow zaradila 250 milijuna dolara zahvaljujući ‘hejterima‘

04. Kolovoz 2018.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=75zYt9zo5hE[/embed]

Ideal uspješne žene donedavno je podrazumijevao tzv. having it all, to je bila ona žena koja uspijeva balansirati karijeru i obitelj. No žene su se vremenom zasitile toga da ‘imaju sve‘ i prigrlile termin wellness, na neki način stavile sebe na prvo mjesto i umjesto dodatnih zadataka počele se nagrađivati. Wellness je postao sve - joga, rasprodaje, organska hrana, Oprah, alternativna medicina, antioksidansi, meditacija, mlijeko badema, acai bobice, kombucha...

>>>Omražena glumica marketinška je čarobnica

Jedna od začetnica trenda bila je žena koja ima sve - Gwyneth Paltrow.

Američka glumica godinama je snimajući filmove po različitim zemljama svijeta skupljala informacije (i poslovne kontakte), primjerice, gdje se u Italiji može pojesti najbolji sladoled, u Londonu popiti najbolju kavu ili gdje u Parizu otići na depilaciju bikini zone. Sve je te korisne podatke počela slati iz svoje kuhinje u obliku besplatnog newslettera, da bi zatim otvorila portal GOOP i pokrenula vlastitu liniju luksuznih proizvoda.

Njena kompanija danas vrijedi 250 milijuna dolara.

Nakon Paltrow, i druge su poznate dame izbacile na tržište svoje proizvode, primjerice Miranda Kerr i Jessica Alba, ali nijedna od njih nije toliko uspješna, niti pokriva tako široki spektar tema kao GOOP. Kulinarstvo, uređenje doma, vježbanje, njega tijela, kozmetika, moda... samo su neka od područja.

Od početka svog poslovnog uspjeha, glumica je osim dolara skupljala i kritičare koji su joj spočitavali elitizam i to što kao dostižan prodaje lifestyle koji si većina žena ne može priuštiti, što se predstavlja kao jedna od njih - običnih žena, iako to očito nije.

Mnogo je negativnih komentara dobila i promovirajući proizvode koji navodno ‘pomažu zdravlju i poboljšavaju kvalitetu života‘ (iako je njihov učinak u najmanju ruku sporan), no ništa od toga nije utjecalo na zaradu, već samo povećalo publiku.

>>>Marketinške lekcije omražene holivudske ‘snobuše’

Može se reći da je Paltrow danas jedna od najuspješnijih, ali istovremeno i najomraženijih žena na svijetu.

O njenom usponu i smislu za biznis vrlo dobar i opširan tekst napisao je New York Times.

22. studeni 2024 10:30