Aktualno
StoryEditor

Kako učinkovito koristiti QR kodove na digitalnim billboardima?

27. Ožujak 2023.
Prvu outdoor kampanju s QR kodovima u Hrvatskoj, Otkrijte snagu osmijeha‘ pokrenuli su D1GITAL i Premium smile klinika

Korištenje QR kodova na plakatima velikih formata („jumbo“) za usmjeravanje publike na internetsku stranicu oglašivača već je neko vrijeme svjetski standard u tom vidu oglašavanja. Tako ne čudi da većina globalnih brendova -  Calvin Klein, Victoria‘s Secret te mnogi drugi - koriste ovu marketinšku tehnologiju kako bi privukli više kupaca.

image
foto

A kakva je situacija u Hrvatskoj? Bilboardi su vrlo popularan način oglašavanja. Statistika govori da čak 71 posto ljudi nesvjesno gleda u bilboarde prilikom vožnje, dok više od 25 posto ljudi u prosjeku posjeti internetsku stranicu nakon što vidi oglas na billboardu. Ovi se podaci odnose na klasične bilboarde, bez QR koda.

U želji da još više povećaju angažiranost ljudi koji su izloženi oglašivačkoj poruci, agencija D1GITAL je, u suradnji s klijentom zagrebačkom klinikom Premium Smile, kreirala prvu kampanju u Hrvatskoj na elektronskom billboardu s implementiranim QR kodom. D1GITAL je agencija specijalizirana za DOOH ili ‘Digital-out-of-home‘ oglašavanje, a gdje ‘D‘ predstavlja najnoviji trend u ovom rastućem segmentu oglašavanja.

image
foto

Sigurno ste na križanju Zagrebačke avenije i Ulice Dragutina Golika u Zagrebu već primijetili njihov LED reklamni displej visoke rezolucije. Bruno Raič, voditelj poslovnog razvoja u agenciji D1GITAL napominje: ‘Hrvatskom tržištu nudimo premium uslugu vanjskog oglašavanja. Naš digitalni bilboard nudi neograničene mogućnosti izražavanja našim oglašivačima, dinamičnu prezentaciju svojih brendova na elegantan, brz i učinkovit način. Dayparting“ e još jedna korisna opcija koju naši oglašivači koriste. Naime, uz pomoć softvera moguće je prikazivati različite poruke ovisno o dobu dana. Tako primjerice jedan restoran može ujutro reklamirati ponudu doručka, a ostatak dana imati drugačiju komunikaciju. Sve to je moguće na najfrekventnijoj prometnici u Hrvatskoj, gdje dnevno prođe preko 50.000 vozila.‘

Upravo je to razlog zašto je ugledni zagrebački estetski stomatolog dr. Berislav Mostarac odabrao ovaj način predstavljanja nove ekskluzivne klinike Premium smile. Nakon 15 godina postojanja klinike Dental centar Mostarac dentalna usluga je proširena luksuznom klinikom Premium smile za one najzahtjevnije. Inovacije i vrhunska kvaliteta dentalnih radova razlog su zašto je Zagreb postao destinacija za novi osmijeh. Premium smile je jedinstvena klinika u ovom dijelu Europe jer je specijalizirana isključivo za ‘smile makeover“‘i ‘smile design‘. Pacijenti koji dolaze po osmijeh s potpisom doktora Mostarca uživat će u luksuznom interijeru koji potpisuje Lana Banely, a koji je već osvojio nagrade stručnih arhitektonskih žirija.

image

dr. Berislav Mostarac

foto

Dr. Mostarac navodi kako je inovativnost nit vodilja njegove klinike.  Među prvima u Hrvatskoj uveo je praksu „smile designa“ prilikom izrade novog osmijeha. Posebnost ‘smile design‘ koncepta je u tome što pacijent može prije same ugradnje novog osmijeha (krunica ili ljuskica) vidjeti digitalnu simulaciju novog osmijeha te isprobati testni osmijeh na svom licu. Značajnim ulaganjem u digitalnu tehnologiju i edukaciju kod najboljih svjetskih stručnjaka koji su inovirali upravo te protokole, dr. Berislav Mostarac stekao je reputaciju stručnjaka u ‘smile makeoveru‘ te njegovi pacijenti dolaze u Zagreb iz svih dijelova Hrvatske i svijeta.

image

Premium smile

foto

A kako je QR pomogao povećanju svjesnosti o brendu Premium smile klinike? Sam video oglas na digitalnom bilboardu traje 10 sekundi od koji je QR kod koji vodi na stranicu www.premiumsmile.hr vidljivo apliciran na desnoj strani oglasa tijekom cijelog trajanja. Budući da na spomenutom križanju Zagrebačke avenije i Ulice Dragutina Golika, gdje se nalazi displej, ljudi stoje i do 2 minute ispred ekrana, dovoljno je vremena za uočavanje poruke kampanje OTKRIJTE SNAGU OSMIJEHA. Ova mjerljivost je postignuta korištenjem kamere povezane s programom  koji mjeri broj vozila koja su prošla ispred digitalnog bilboarda. Tako se precizno može definirati doseg kampanje. QR kod sadrži ‘tracker‘ te su dolasci na stranicu Premium smile klinike vidljivi u Google Analyticsu.

Bruno Raič ističe kako je jedna od prednosti ovog načina oglašavanja velika prilagodljivost sadržaja. Konkretno, moguće je često ažuriranje te isticanje točno određenog sadržaja ovisno o danu u tjednu ili dobu dana. Isticanje samo jedne statične reklame na jednoj oglasnoj površini više nije jedina opcija. Sada više nije potrebno potrošiti nekoliko sati na mijenjanje reklamnog plakata, već se sve riješi u nekoliko minuta i klikova.

Kakve su reakcije klijenta? Dr. Berislav Mostarac je zadovoljan rezultatima: ‘Broj posjetitelja internetske stranice Premium smile je povećan, prepoznatljivost branda Premium smile je porasla, a o uspješnosti kampanje najviše govore dolasci novih pacijenata.‘

image

dr. Berislav Mostarac

foto

Internet, QR kod i elektronski bilboard polako postaju dio svakodnevice oglašavanja u Hrvatskoj. Širokim dosegom i mjerenjem rezultata korištenjem QR koda postiže se precizno izračunavanje povrata investicije u ovaj vid marketinga.

22. studeni 2024 05:33