https://www.youtube.com/watch?v=BhKw71AeOg4
Agencija The&Partnership London i Lexus lansirali su kampanju za novi Lexusov model ES pod nazivom ‘Driven By Intuition‘, ali prvi put prema scenariju umjetne inteligencije (AI).
‘Scenarist‘ je osmislio priču o emocionalnoj povezanosti čovjeka i tehnologije koji rade u sinergiji.
U jednominutnom filmu Lexusov japanski majstor, nakon napornog rada na novom modelu ES, šalje automobil u svijet. No automobil je otet i gotovo uništen. Međutim, u ključnom trenutku ‘budi‘ se i za dlaku izbjegava vlastito uništenje u testu sudara, čime pokazuje inženjerska rješenja i dizajn Lexusova najintuitivnijeg modela. AI je automobilu dao ljudske osobine – svijest i emocije.
>>> FOTO/VIDEO: Lexus LS je već 30 godina u vrhu premium vozila
Prvi ‘AI kreativac‘ agencije The&Partnership ustvari je specijalizirani automatizirani scenarist kojeg je agencija stvorila u suradnji s kompanijom Visual Voice. Korišten je sustav za vizualno prepoznavanje te je potpomognut podacima iz oglasa autoindustrije i luksuznih proizvoda koji su osvajali nagrade na festivalu Cannes-Lions. Umjetna inteligencija naučila je kako stvoriti trenutke koje će probuditi osjećaje i izazvati reakcije kod gledatelja.
Redatelj spota ipak je živ čovjek, oskarovac Kevin MacDonald, kreativni direktor koji potpisuje kampanju je Dave Bedwood, a za produkciju je zaslužna kuća Carnage.