Na baš svakom dosadašnjem Weekend Media Festivalu bio je i poslovni tjednik Lider. Tako je i na ovogodišnjem, desetom WMF-u, a kao i svake godine, ne dolazimo praznih ruku družiti se sa zaljubljenicima u kreativnu industriju.
>>>CEO Scandinavian Designa: Održivost je in, kompanije usvajaju strategiju ‘ekomaginacije’
Već desetu godinu upravo se na WMF-u predstavlja Liderovo specijalno godišnje izdanje ‘Budućnost medija‘ sa svojim upečatljivim naslovnicima, a ove se godine organizira njihova izložba. Bilo je samozatajnih naslovnica, agresivnih, ironičnih, pa i probušenih, no svaka priča priču o tome kako kreativci iz domaćih agencija vide budućnost medija.
>>>UbeRIŠKA ekskluzivno na Weekend Media Festivalu
Osim u Liderovoj grafičkoj radionici, naslovnice izdanja ‘Budućnost medija‘ nastale su dosad u agencijama TBWA Zagreb, Bruketa&Žinić OM, Fahrenheit, BBDO, Señor, Švicarska, Utorak, a ove godine kreirali su je u agenciji Pink moon.