Voziti Porsche na pisti prilično je uzbudljivo, kako smo se mogli uvjeriti ovaj tjedan u Istanbulu. Pohađajući Porscheovu vozačku akademiju na pisti Intercity Istanbul Park na kojoj se vozi i Formula 1, dobili smo priliku isprobati sva modele iz pet Porscheovih linija – 718, 911, Panamera, Cayenne i Macan.
https://www.youtube.com/watch?v=SIeXaeCY0QM
[caption id="attachment_276293" align="alignright" width="191"] Liderov novinar u akciji[/caption]
Ova tvrtka s više od 30000 tisuća pobjeda u različitim natjecanjima i klasama od samog nastanka gaji doktrinu prijenosa tehnologije iz auto sporta u serijsku proizvodnju. Porsche je nastao kao sportsko vozilo koje se može koristiti u svakodnevnim uvjetima, a iskušavanjem njihovih vozila na mjestu natjecanja, možemo slobodno konstatirati da je ta misao vodilja Ferdinanda Porschea i danas na snazi.
>>> Luksuz u automobilima nekad je bio rezerviran samo za bogate
Čak i Porscheovi SUV modeli, Macan i Cayenne ne zaostaju za njihovim gradskim i putnim jurilicama što su spuštene praktično do poda. Dijele tehnologiju sa svojom manjom braćom, pa onda nije čudno da ne kasne puno za njima performansama. Kroz dva dana isprobali smo ih voziti na pisti u krugu, na upuštenom dijelu šikane i na ravnome u posebno kreiranim situacijama kakve se mogu dogoditi u vožnji, u slalomu i u brzoj vožnji po ravnom, a oprobali smo i kako izgleda ubrzati do 100 km/h i potom se zaustaviti s Porscheom 911 GTS koji u takve testove kreće iz ‘Launch Control‘ (kontrola polijetanja) moda, dakle pod punim gasom dok vozilo prije kretanja u mjestu drži samo kočnica. Sve impresije i zapažanja s Porscheove vozačke škole moći ćete pročitati u reportaži u idućem Lider Trendu.
https://www.youtube.com/watch?v=68REfjRqMlM