Liderov web u veljači je zabilježio veliki rast posjećenosti ‒ od 15,2 posto. Tako je portal lider.media prema Gemiusu skočio na 31. mjesto, i to sa 37. koje je zauzeo u siječnju. U veljači smo imali 180.374 pojedinačnih korisnika (‘real users‘) i 304.171 posjet (‘klik‘). Rasli smo u najkraćemu mjesecu u godini, u kojem je većina portala zabilježila pad. Nijedan veći portal u veljači nije zabilježio rast veći od Lidera.
Toliki rast čitanosti nije slučajan, dvoznamenkaste stope rasta bilježimo već nekoliko mjeseci. Osim 15-postotnoga rasta na mjesečnoj razini, u veljači ostvarili smo rast od čak 83 posto u odnosu na razdoblje prije šest mjeseci, kad smo bili 43. prema Gemiusu, pa smo u tom razdoblju skočili 12 mjesta. U siječnju smo prvi put preskočili granicu od pet posto udjela na hrvatskome web-tržištu (5,47 posto), a u veljači smo taj udjel podignuli na 6,18 posto.
Sve to plod je sustavnog rada u posljednjih nekoliko mjeseci. Lider je i na webu počeo primjenjivati logiku iz tiskanog izdanja: smanjili smo broj objava i ne trčimo baš za svakom informacijom. Umjesto da se utrkujemo s većim redakcijama, navikavamo čitatelje da kod nas očekuju tekstove s dodanom vrijednošću – s prvom analizom nekog trenda, objašnjavanjem konteksta ili meritornim tumačenjem nekog od naših brojnih stručnih suradnika i komentatora. Sudeći prema ovim rezultatima, takvu ste logiku prepoznali i vrednovali.
Istodobno smo počeli jače i sustavnije pratiti korporativnu poslovnu scenu. Više koristimo sinergiju s tiskanim izdanjem i uspjeli smo i ‘papirnate‘ novinare zaraziti virtualnim medijem. Teme iz tiskanog izdanja sve rjeđe prepisujemo, a sve ih češće dodatno obrađujemo i prilagođavamo tome medijskom formatu. U digitalnoj transformaciji redakcije sadržaj je najvažniji, a klasično tiskano i digitalno izdanje, kao i web, samo su različiti kanali kojima se taj sadržaj plasira. U tom kontekstu počinjemo se i u tiskanom izdanju sve više koristiti temama otvorenima na webu.
Usprkos zadovoljstvu zbog najnovijih rezultata ne namjeravamo se zaustaviti. Pripremamo nove rubrike koje će donijeti više interakcije s čitateljima, još ćemo više pozornosti pridavati društvenim mrežama, a planiramo i redizajnirati stranicu. Nadamo se da će i ti potezi naići na slične reakcije čitatelja. Zato vam zahvaljujemo na povjerenju koje nam iskazujete i radujemo se svakom vašem ‘kliku‘.