Robe ima, potražnje ima, turizam cvjeta, ali nema tko prevesti robu od točke A do točke B pa se upalio alarm u sektoru koji je dosad odolijevao svim poremećajima. Upozorava na to novinarka Željka Laslavić u novom broju polugodišnjeg Liderovog izdanja HoReCa, posvećenom istoimenom tržištu u kojem glavnu riječ vode ugostitelji, hotelijeri te svi mogući dobavljači i proizvođači robe široke potrošnje i kvalitetnih usluga. Zasad su se iskristalizirale i tri opcije za gašenje tog požara.
Izdanje HoReCa nudi, među ostalim, projekcije rasta pa se analizira kako rekordne sezone dižu cijene hotela, a i kako poslodavci oslonac traže u starijima od pedeset godina. Objašnjava se i kakvo je dualno obrazovanju na djelu jer tvrtke iz kanala HoReCa, silom prilika, postaju škole.
>>>HoReCa sektor: Gotovo polovica ugostitelja nema web stranicu
Ulazi se i u svijet gastronomije, finih, žestokih pića i piva, superkave s novim supernamirnicima, robota/higijeničara/čistača/perača, a gleda se i prema budućnosti duhanske industrije. Priznajemo, novo iskušenje stiglo je u obliku grijanih proizvoda.
Tko se nije slikao, nigdje nije ni bio, proizlazi iz teme koja se bavi kulturnim turizmom i nacionalnom baštinom. Magazin HoReCa koje je na tržištu od 12. listopada (dan prije u digitalnom izdanju) donosi i kratki putokaz do svježeg kapitala – za gurmane.