Tvrtka Maraska danas je svečanom dodjelom Halal certifikata ušla u probrano društvo hrvatskih proizvođača hrane koji su nosioci Halal znaka.
Posvećenost kvaliteti i briga o svojim potrošačima oduvijek su bili dio poslovne politike tvrtke Maraska, koja uz već postojeće standardne za kvalitetu hrane, kao što su ISO i HACCP certifikati, te IFS certifikat kao jedan od najvažnijih međunarodnih standarda, svojim proizvodima sad dodaje i Halal certifikat što je još jedna potvrda visokog standarda kvalitete do kojeg drži ova zadarska tvrtka.
>>>Žitoproizvod i KIM primili halal certifikate
Implementacija norme Halal sustava nije zahtjevala velike intervencije u sam proizvodni proces, zbog već visokog standara kvalitete kojeg Maraska provodi, ali je zahtjevala posebne edukacije naših zaposlenika te povezivanje i certifikaciju svih dobavljača, sirovina te poluproizvoda uključenih u lanac nabave i proizvodnje, čime se osigurava potpuna slijedivost uvedene norme.
Povod uvođenja Halal certifikata svakako je potvrda politike kvalitete koju Maraska provodi, ali i mogućnost pristupa novim izvoznim tržištima, poput tržišta Saudijske Arabije gdje je tvrtka Maraska po prvi put izvezla neke od svojih najpoznatijih proizvoda.
Maraskin novi partner, tvrtka sa sjedištem u Saudijskoj Arabiji, drži ekskluzivu na prodaju Maraskinih proizvoda na području Saudijske Arabije, Bahreina, Katara, Omana, Kuvajta te Ujedinjenih Arapskih Emirata, pa se nadamo da će ova suradnja prerasti u jednu uspješnu izvoznu priču.
-Maraska d.d. devedeset i šesti je certificirani halal proizvođač u Republici Hrvatskoj, te jedan od samo nekoliko cercitificiranih proizvođača iz Dalmacije. Izuzetno nam je drago što će se certificirani maraskin asortiman moći ponuditi i u certificiranim Horeca kanalima koji također u zadnje vrijeme bilježe veći porast certificiranja. Zadovoljstvo nam je što je Maraska d.d. napravila ovaj iskorak na halal tržišta te im ovom prilikom čestitamo i želimo mnogo uspjeha, izjavio je rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete, gospodin Aldin Dugonjić.
Izlazak na strana tržišta, uz naravno snažnu regionalnu prisutnost, važna je komponenta svakog proizvodnog subjekta u Republici Hrvatskoj, jer se pored malog i koncentriranog domaćeg tržišta, pozitivan rast i dobri poslovni rezultati mogu ostvariti jedino kroz usmjerenost prema izvozu te naravno dobru turističku sezonu.
>>>Mepas grupa: Koestlin ‘prebija dug’ jačanjem vlasničkog udjela u Maraski
Maraska osim na tržišta regije, svoje proizvode izvozi u preko 20 zemalja na svim kontinentima, te ostvaruje kontinuirani rast prihoda od izvoza, koji sad čine četvrtinu ukupnog godišnjeg prometa.
Maraska i ove godine bilježi rast prodaje na stranim tržištima, čime su, uz dobru turističku sezonu, uspjeli prebroditi velike gospodarske poremećaje na domaćem tržištu, te ostvarili rast poslovnih prihoda od 14% za prvo polugodište 2017. godine, stoji u priopćenju.