Mazda u suradnji s PBZ leasingom omogućuje financiranje nabavke vozila po iznimno povoljnim uvjetima. Posebno ističemo Mazdu3 CD105 Challenge s iznimno štedljivim 1,5-litrenim dizelskim motorom, koji ima deklariranu prosječnu potrošnju od samo 3,8 litara dizelskog goriva na 100 km, uz emisiju CO2 od skromnih 99 g/km. Pritom snažni (77 kW/105 KS), živahni te vrlo tihi i kultivirani dizelaš udovoljava najstrožim normama emisije Euro6 bez skupog i kompliciranog naknadnog tretmana ispušnih plinova.
>>>Usred električne groznice Mazda najavljuje ‘revoluciju’ tradicionalnih motora
Paket opreme Challenge, iako tek drugi odozdo, nudi mnogo više od bazične opreme. Vrijedi izdvojiti dvozonski automatski klima-uređaj, kožni upravljač i ručicu mjenjača, 16-inčne aluminijske naplatke, tempomat, samozatamnjujući unutarnji retrovizor, sva četiri električna podizača stakala, središnje daljinsko zaključavanje, pokretanje motora pritiskom na gumb i električnu parkirnu kočnicu. Kao Mazdinu posebnost, također serijski dostupnu u paketu Challenge, spomenimo i sustav MZD Connect sa 7-inčnim zaslonom u boji i intuitivnim HMI komanderom, koji omogućavaju jednostavno povezivanje mobilnih uređaja putem Bluetooth tehnologije, korištenje raznih aplikacija te telefoniranje i upravljanje raznim funkcijama vozila s minimalnim naporom i bez skretanja pozornosti s ceste. U ratu financiranja uključena je i SD-kartica sa softwareom i digitalnim kartama sustava satelitske navigacije.
Od sigurnosne opreme, osim uobičajenih zračnih jastuka i sustava kontrole dinamičke stabilnosti, Mazda3 ima i napredni sustav SCBS, koji koristeći kameru visoke razlučivosti detektira moguće prepreke ispred vozila i automatski koči do brzine 80 km/h kako bi se izbjegao sudar ili barem umanjile posljedice sudara. Tu je i Mazdin jedinstveni sustav G-Vectoring Control, koji u zavojima blago korigira okretni moment kako bi prednji kotači bolje prijanjali i poboljšala se upravljivost, a ponašanje vozila bilo prirodnije i manje zamorno za vozača. Svaki Mazda partner ima registrirano demo-vozilo, pa se i sami tijekom probne vožnje možete uvjeriti u superiorne vozne osobine Mazde3.
>>>Renault Zoe: Najprodavaniji električni automobil u Europi stigao u Hrvatsku
Posebnost Mazde3 je i da se obje karoserijske inačice – praktični Sport sa 5 vrata i elegantni sedan većeg obujma prtljažnika – nude po istoj cijeni, a to znači i za istu mjesečnu ratu operativnog leasinga. Navedena rata od 1.540 kuna mjesečno vrijedi za Mazdu3 CD105 Challenge uz učešće od 20 posto nabavne vrijednosti vozila, period financiranja od 60 mjeseci i ostatak vrijednosti 39 posto. Sve Mazde, pa tako i Mazda3, bez doplate dolaze s jamstvom od 5 godina ili 150.000 km (ovisno što se prvo ispuni), jamstvom na prohrđavanje od 12 godina i jamstvom na lak od 3 godine. Dokle god ste lojalni ovlaštenim servisima i održavate vozilo sukladno planu održavanja, ostvarujete pravo i na MES, Mazdinu besplatnu pomoć na cesti bilo gdje u Europi.
Više o svemu saznajte na www.mazda.hr