Uspjeh modela Mercedes GLC nije upitan. Uostalom, ako su u Njemačkoj kupci spremni vozilo čekati gotovo godinu dana, onda je jasno da je riječ o nečemu doista posebnom. Kada to posebno dobije svoju još atraktivniju izvedenicu, a u ovom slučaju riječ je o modelu GLC Coupé, onda bi lista čekanja mogla biti još duža za novi model. Mercedes s GLC Coupéom jasno cilja na BMW X4, a jednako tako neosporno je da je kao dizajnerska inspiracija poslužio veći Mercedes GLE Coupé. Rezultat cijele te kemije je izvanredan, jer GLC je trenutačno sigurno najatraktivniji SUV kupe u svojem segmentu.
I obiteljski automobil Unutrašnjost je, nažalost ili nasreću, ostala potpuno nepromijenjena u odnosu na obični GLC. Na sreću jer GLC ima doista sve potrebno u unutrašnjosti i uz to je cjelina lijepo složena, a na žalost jer bismo možda od jednog kupea očekivali taj dodatni ‘touch‘. Iako je krov, naravno, spušten, mjesta na stražnjoj klupi ima više nego dovoljno i čak i viši putnici neće osjetiti klaustrofobiju pa možemo slobodno govoriti o obiteljskom automobilu. Pogon kod svih GLC Coupéa je izveden na sva četiri kotača, a svi modeli dolaze isključivo s odličnim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem, što je također logičan odabir.
Moćni dizelaš Zapravo, najveća je novost u ponudi uvrštavanje dizelskog šestocilindričnog motora pod prednji poklopac. U toj kombinaciji od 258 konja vozilo do 100 km/h dolazi za 6,2 sekunde i razvija najveću brzinu od 238 km/h. Ipak, češći će odabir biti dobro poznati 2,1-litreni dizelski motori koji razvijaju 170 konja u slabijoj i 204 konja u jačoj izvedbi. Najveće su brzine 210 km/h i 222 km/h (ovisno o verziji), a ubrzanje kod slabije izvedbe iznosi 8,3 sekunde te 0,7 sekundi manje za jaču izvedbu. Reda radi možemo spomenuti i benzinske izvedbe od 250 i 300 koje razvijaju 211 odnosno 245 konja, ali one su u Hrvatskoj prava egzotika. Kao što je i hibridna izvedba 350e koja bi mogla biti zanimljiva zbog eventualnih poticaja. Cijene još nisu poznate, ali zbog višeg PPMV-a računa se da će GLC Coupé biti oko 50.000 kuna skuplji od klasične izvedbe GLC-a.