Globalna vrijednost filmske industrije u protekloj godini procijenjena je na gotovo 39 milijardi američkih dolara. U toj profitabilnoj branši svoje mjesto pronalazi i mladi tim zagrebačke tvrtke Cinnamon, koji je osmislio i lansirao aplikaciju Blanket. Jedan od ključnih ljudi tima jest Matko Hrvatin, student Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZŠEM), koji rukovodi cijelom operacijom.
– Riječ je o mobilnoj aplikaciji koju su za filmofile stvorili filmofili. Blanket omogućuje korisnicima da brzo i jednostavno dođu do kvalitetnih filmskih preporuka, ali istovremeno da i sami podijele svoje mišljenje o nekom filmu, preporuče ga ili pak upozore da je slabiji od očekivanja tj. nije vrijedan gledanja – objašnjava Hrvatin.
[caption id="attachment_282271" align="aligncenter" width="750"] Matko Hrvatin u timu obavlja funkciju voditelja operacija. U praksi njegov posao izgleda tako da koordinira rad svih uključenih u rad i razvoj Blanketa, bavi se održavanjem sadržaja na društvenim mrežama, komunicira s korisnicima…[/caption]
Ključ dobre edukacije
Hrvatinov zadatak je stvoriti svijest o novom proizvodu i njegovim kvalitetama. Taj nagrađivani student prošao i prolazi niz kolegija te je stekao iskustvo praktičnog rada, koje mu u poslu kojim se danas uz studiranje bavi sigurno uvelike pomaže. Poticanje kreativnosti, ali i racionalnog primjenjivanja stečenog znanja ključ je kvalitetne edukacije. Dio prethodnog iskustva Matko je realizirao i putem studentske prakse u jednoj konzultantskoj tvrtki gdje se bavio istraživanjem tržišta i analizama. Bavio se i pripremom dokumentacije za prijavu na fondove EU, a nešto ranije, također u obrazovnom sustavu ZŠEM-a, imao je mogućnost raditi u paneuropskoj kompaniji za financijsko savjetovanje i usluge gdje je također stekao nova znanja i iskustvo.
Velike ambicije
Valja istaknuti i da je Hrvatin vodio multimedijalni tim na ovogodišnjem Student Future Dayu ZŠEM-a, tradicionalnom sajmu poslova na kojemu studenti te škole imaju priliku upoznati vodeće kompanije koje posluju u Hrvatskoj i stvoriti kontakte. Osim tog potpredsjednika Studentskog zbora ZŠEM-a, u Blanketovu timu još je sedmero ljudi. Uskoro bi se u Blanketovoj ponudi trebale naći i TV serije, a aplikaciju je njezina ciljana publika (mladi ljudi od 19 do 24 godine) već prepoznala. Buduće implementacije inovacija, kao i u kojem će se smjeru razvijati aplikacija, ponajprije će ovisiti o povratnoj reakciji korisnika, elaboriraju članovi tima.