‘Feedback oduševljenih klijenata najdraži mi je dio‘, odmah na početku napominje Nives Borko, vlasnica Selectedd concept trgovine i webshopa. Zagrebački se brand u pet godina postojanja profilirao kao središte kvalitetnih i drugačijih dizajnerskih proizvoda iz kategorija sitnica za dom, namještaja, umjetničkih grafika, nišnih parfema, kao i knjiga i magazina, poput kultnog Kinfolka kojeg su do sada ljubitelji kreativnosti mogli kupiti samo izvan hrvatskih granica. No, Selectedd priča od prvog dana ima i svoj drugi poslovni put - ponudu održivih, funkcionalnih, kvalitetnih i estetski vrhunskih poslovnih poklona kojima je cilj s namjerom oduševiti baš svakog klijenta. Zato i ne čudi da je usklik ‘Opet smo pogodili!‘ jedan od učestalijih.
Darivanje nije samo sebi svrha
Kod darivanja, osjeti se je li poklon biran s pažnjom kao i hoće li osoba ili grupa kojoj se poklanja poklon primiti informaciju da se pri odabiru uistinu razmišljalo o njima. ‘Ako je poklon smislen tada čin darivanja može aktivirati više poruka od sretnih. Aktivira i saznanje da nas netko cijeni‘, ističe Nives Borko. To potvrđuju i svjetske statistike. Poslovno darivanje postalo je jedan je od bitnijih razloga za gradnju dugoročnih poslovnih odnosa, ali i odnosa sa svojim zaposlenicima, baziranih na poštovanju i zahvalnosti.
Uzlazni trend mindful korporativnih poklona
Do kraja godine, na svjetskoj razini predviđa se rast korporativnih poklona čak od 8% te će se taj trend nastaviti, napominje Borko, te dodaje kako će se sve više pri darivanju razmišljati i o takozvanom mindful darivanju - promišljanju o onome što darujemo kao i o samom činu darivanja.
Basic i premium ponuda Selectedd poslovnih poklona
Selectedd korporativni klijenti su šaroliki. ‘Surađujemo s malim i srednjim tvrtkama, kao i financijskim institucijama, osiguravajućim društvima, farmaceutskim i tele kompanijama‘. Tako je i ove godine Nives Borko s pažnjom pripremila digitalne Selectedd basic i premium kataloge poslovnih poklona podijeljene na tematske cjeline, koji će zasigurno oduševiti stare, ali i nove klijente.
Osnažite poslovne odnose s poslovnim partnerima i zaposlenicima, i ove godine poklanjajte s pažnjom.