U utorak je u organizaciji Zagrebačke škole ekonomije i managementa održan 14. Student Future Day, tradicionalni sajam karijera čiji je cilj predstaviti ZŠEM i njegove studente i alumne uspješnim hrvatskim poslodavcima.
Student Future Day, događaj iniciran od strane studenata Zagrebačke škole ekonomije i managementa, na jednom mjestu okuplja veliki broj vodećih tvrtki i studente ZŠEM-a s ciljem predstavljanja Škole i njenih studenata poslovnim subjektima iz regije. S vremenom je ovaj projekt nadrastao predstavljanje i postao jedan od najvažnijih događaja Škole, nastojeći omogućiti tvrtkama kontinuirani pristup studentima ZŠEM-a kako bi među njima tvrtke pronašle najbolje kandidate za stalne i povremene poslove te studentske prakse i na taj način osnažile imidž poželjnog poslodavca među nadolazećim generacijama na tržištu rada.
Ove godine tako je svoje programe za studente, kao i poslovne planove zainteresiranim studentima predstavio do sada rekordan broj tvrtki. To su učinile:
· Adecco Hrvatska d.o.o. | · Elektronički računi d.o.o. |
· Atlantic Grupa d.d. | · MojPosao |
· Bina-Istra d.d | · Next Junior Enterprise |
· Coca Cola HBC Hrvatska | · Procter & Gamble |
· ColliersAdvisory d.o.o. | · Platinum Invest d.o.o. |
· Croatia Osiguranje d.d. | · Philip Morris Zagreb d.o.o. |
· Deloitte Savjetodavne Usluge d.o.o. | · Podravka d.d. |
· Erste&Steiermärkische Bank d.d. | · PositiveEquity d.o.o. |
· Franck d.d. | · PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o. |
· INA d.d. | · Samsung Electronics AustriaGmbh |
· KPMG Croatia d.o.o. | · SofaScore (Sofa IT d.o.o.) |
· Lider media d.o.o. | · TELE2 d.o.o. |
· Lidl Hrvatska d.o.o.k.d. | · Unija računovodstvena kuća d.o.o. |
· MATE d.o.o. | · Vindija d.d. |
· ZŠEM Poslovna akademija |
Događaj je službeno započeo zajedničkim doručkom za sve studente i poslodavce, a druženje se nastavilo unutar prostorija fakulteta gdje su studenti na štandovima mogli saznati nešto više o tvrtkama sudionicama i uvjetima stažiranja ili zaposlenja. Također, veliki broj tvrtki i studenata sudjelovao je i u već tradicionalnom speed networkingu gdje su se zainteresirani studenti kroz kratak razgovor mogli predstaviti tvrtkama i napraviti prvi korak prema mogućem zaposlenju. Julija Babić iz ljudskih potencijala Atlantic Grupe poručila je:
„Neizmjerno nam je drago što smo imali prilike sudjelovati na ovogodišnjem Student Future Day-u. Sama organizacija nas je vrlo ugodno iznenadila. Omogućeni su nam super uvjeti za predstavljanje Atlantic Grupe mladim perspektivnim ljudima. Povrh svega, oduševljeni smo odazivom mladih i ambicioznih studenata koji su pokazali veliki interes za rad u našoj kompaniji.“
Sanja Karan, suradnica u ljudskim resursima, Franck d.d. izjavila je:
„Bilo nam je iznimno zadovoljstvo upoznati studente kroz speed networking, ali i kroz neformalno druženje tijekom dana. Osim toga, okrugli stol na temu Privlačenje i zadržavanje milenijalaca dao nam je smjernice koje ćemo pokušati implementirati u našem poslovanju.“
Upravo navedeni okrugli stol na temu „Privlačenje i zadržavanje Milenijalaca“, privukao je najveći broj zainteresiranih koji su željeli čuti više o metodama koje tvrtke koriste kako bi zadržale milenijalce na radnom mjestu, koliko su morale promijeniti regrutacijski proces, kao i načine na koje privlače milenijalce u svoj tim. Studenti su pak, istaknuli potrebu za ostvarivanjem vrijednih iskustava radom na projektima za tvrtke već tijekom studiranja. Na okruglom stolu sudjelovali su:
- Martina Špiljak, Adecco Hrvatska d.o.o.,
- Olgica Maček, ColliersAdvisory d.o.o.,
- Goran Gledić, Deloitte Savjetodavne Usluge d.o.o.,
- Suzana Plečko, Franck d.d.,
- Smiljana Štrbac, KPMG Croatia d.o.o., i
- Breda Ivanović, PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o.
Pozdravni govor održao je dekan Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta dr. sc. Đuro Njavro, nakon čega su predstavnici tvrtki s prisutnima podijelili iskustva u radu s milenijalcima, s njihovim strpljenjem, željom za učenjem i napredovanjem. Predstavnici tvrtki složili su se da milenijalci više cijene nematerijalne koristi posla poput prijateljske atmosfere, manjak “mikromanagementa”i birokracije te sitnice kao što su dozvole da dovedu ljubimce na posao i opcije sudjelovanja u loyalty programima, a navikli su se i na fleksibilnost te na usputno radno vrijeme.
Olgica Maček, specijalist za marketing i komunikacije, Colliers International, istaknula je važnost SFD-a za predstavljanje tvrtki budućim zaposlenicima: „Ovakvi su događaji vrlo važni kako bi se predstavili studentima. U današnje vrijeme, kada kvalitetan zaposlenik može birati gdje i kako će raditi, SFD nam pruža priliku da potencijalnim zaposlenicima približimo naše vrijednosti, kulturu i brend. Definitivno ćemo sudjelovati i sljedeće godine.“
PricewaterhouseCoopers Hrvatska također je iskazao zadovoljstvo organizacijom Student Future Day-a te najavio dolazak PwC-a i sljedeće godine, kada će Student Future Day doživjeti svoje 15. izdanje: „S obzirom na prošlogodišnje iskustvo na SFD-u, i ove smo se godine odlučili prisustvovati ovom događaju. Odličan odaziv studenata, pozitivna atmosfera i komunikacija utječe na to da svojim dolaskom podražavamo ovakve događaje. Hvala i vidimo se dogodine“!
Student Future Day u crticama:
- SFD je projekt kojeg su pokrenuli studenti ZŠEM-a
- Prvi SFD održan je 2006., a od tada se uspješno održava svake godine u travnju
- Cilj SFD-a je upoznavanje, informiranje i suradnja studenata ZŠEM-a i poslovne zajednice u Hrvatskoj
- Svake godine SFD broji preko 30 tvrtki sudionika iz različitih sektora, a posjećuju ga studenti svih godina preddiplomskog i diplomskog studija te ZŠEM-ova alumni zajednica
- Studenti ZŠEM-a na SFD dolaze s pripremljenim životopisima i najčešće dolaze po informacije o stručnim praksama, koje su obavezne tijekom studija
- SFD jedan je od najkvalitetnijih i najefikasnijih kanala regrutacije kandidata za povremene i stalne poslove te stručne prakse prema mišljenju studenata ZŠEM-a