Aktualno
StoryEditor

Novi broj Lidera – Tko preuzima Unexov dio marketinškog tržišta

22. Studeni 2017.

Unex grupa godinama je ‘žarila i palila‘ agencijskim tržištem, bila je prema medijskom zakupu daleko ispred prve sljedeće agencije, Mediacom Central Europe Zagreb i to sve zahvaljujući Agrokoru kao najvećem klijentu. Prema riječima markentigaša, Agrokor nije bio samo oglašivački gigant već i donositelj ‘popratnih angažmana‘ (novih klijenata kojima se često uvjetovalo da se koriste uslugama te agencije).

Nakon šoka s Agrokorom i Unexova odlaska u predstečaj klijenti su proljetos ‘povukli ručnu‘ i smanjili oglašavanje. Sad se situacija stabilizira, ali za očekivati je da će dugoročno klijenti mnogo pažljivije birati agencije s kojima rade, a možda i agencije počnu pažljivije birati svoje klijente.

Medijski zakup Agrokorovih tvrtki radio je isključivo Unex, a kreativa je bila raspodijeljna na više agencija. Kad je ‘puknuo‘ Agrokor, za sobom je povukao i Unex – u predstečajni postupak, s potraživanjima 176 vjerovnika. Iako markentigaši govore da im nije drago što se to dogodilo konkurenciji, svi su tu vidjeli svoju priliku. Čim je Agrokor preuzela izvanredna uprava i raskinula ugovor s Unexom, klijenti su, pričaju markentigaši, osjetili da nemaju više nad glavom ‘batinu‘ i počeli tražiti nove agencije. Od srpnja su se počeli redati pitchevi, kojih je bilo triput više nego inače i još uvijek traju.

Sve o agencijama koje se bave medijskim zakupom, kao i brojne druge zanimljive priče možete pročitati u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.

22. studeni 2024 12:57