Raskošno Liderovo polugodišnje izdanje ‘Premium proizvodi i usluge‘ ovaj se put igra sa životom. Da cijeli život plaćamo život nameće se kao logični zaključak razglabanja o tome je li naš život manje vrijedan od života onih koji su svoje dijelove tijela osigurali za milijunske iznose ili više od onih koji ulažu milijune u liječenje ili različite zahvate.
Životi su pod pritiskom i zbog sve učestalijih prijetnji od elementarnih nepogoda, terorizma, vandalizma, voajerizma, kriminala… pa najutjecajniji potrošači u svoje domove ugrađuju takozvane sigurne sobe. Izdanje ‘Premium‘ bavi se takvim interijerima, njihovom opremom i cijenama, kao i cijenama prvorazrednih proizvoda i usluga koji sretnicima uljepšavaju život.
Na velikom novinskom formatu predstavljeni su i poduzetnički talenti zvijezda i zvjezdica, privatni klubovi za odmor, vrhunski uređaji koji vode u virtualnu stvarnost, najbolji satovi 2016., mirišljave kapljice muškog karaktera, favoriti mačaka u čizmama pa i, primjerice, kakav je modni teret pao na gola ramena.
Dok u politici revizionizam najčešće završava tragično, ideja da se vratimo prehrambenim navikama djedova i baka zvuči logično pa je Liderovo izdanje označeno s pet zvjezdica stalo u obranu šećera i masti. U eno-gastro dijelu ‘Premiuma’ među ostalim se otkriva kako su najbolji kuhari, iako s ponosom pripremaju jela podneblja iz kojih dolaze, davno napustili koncept forsiranja domaće, etničke kuhinje, kao i to da novi i oprezni potrošači vole avangardu iz privatnih pecara. Što je jednom brlja, drugom je premium.
Nakon što su duboko zagazili u električne i samovozne vode, proizvođači premium automobila usredotočili su se pak na ravnopravnost spolova. Počela je utrka za rastrošnim vozačicama pa ‘Premium’ predstavlja nove, ne nužno uniseks, modele vozila.
Raskošno izdanje koje je na tržištu uz Lider od 25. studenoga, među ostalim, bavi se i hramovima vrhunskog šopinga. Proizlazi kako Hrvati luksuz kupuju vani, a Japanci i Korejci u Zagrebu i Dubrovniku.