Zakon o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi rezultirat će aktiviranjem više od 110 tisuća primatelja eRačuna, zaključeno je na drugom dijelu edukacije ‘Obavezan eRačun u javnoj nabavi‘ koje je započeto predavanjem Josipa Kovačeca, voditelja prodaje servisa Moj-eRačun. To znači da će primatelji imati potrebu za jeftinom, brzom i što bezbolnijom implementacijom sustava za arhiviranje i upravljanje poslovnim dokumentima, pojasnio je Kovačec iz servisa Moj-eRačun.
Govoreći o razlozima zašto tvrtke sporo provode digitalizaciju i o problemima s kojima se Moj-eRačun susretao prilikom educiranja tržišta za uspostavu elektroničkog računa, izjavio je da se edukacija sastojala od informiranja pošiljatelja što je bitno i kako jednostavno slati eRačune putem Moj-eRačun mreže koja broji stotinjak duboko integriranih ERP rješenja u širokoj partnerskoj mreži.
- Dobra vijest je ta da je servis Moj-eRačun osigurao mogućnost slanja i zaprimanja eRačuna u strukturiranom obliku u više od 120 ERP rješenja i to u onih 85 posto najčešće korištenih na tržištu, istaknuo je Josip Kovačec.
>>>Marko Emer: Uvođenje eRačuna dokida nekoristan rad i konkurentnost se povećava gotovo trenutno
- Korištenje eRačuna jednako će tako potaknuti razmjenu ostalih dokumenata u elektroničkom obliku, kako u financijskom, tako i u robno-materijalnom poslovanju, zaključio je Josip Kovačec.
Benefiti za SME nakon uvođenja eRačuna vidljivi su u pojednostavljenom procesu slanja, što garantira uštedu na vremenu, brzini dostave, bržoj naplati, pristupu informaciji o preuzetom računu te eArhiv za eRačun i za papirnati račun, poručio je.
- Danas eRačun više nije povlastica velikih tvrtki: SME tvrtke trenutno koriste eRačun u većem postotku nego velike firme. Jednostavno, u SME segmentu nema mjesta za neefikasnost u procesima, zaključio je Kovačec.
O upotrebi i primjeni drugih elektroničkih dokumenata u poslovanju govorili su Maja Jurišić Prlić, tajnica Instituta za ePoslovanje i Alen David Jeđud iz servisa Moj-eRačun.
>>>‘Obavezan eRačun u 2018.’: Hrvatska godišnje uštedi više od 850 milijuna eura na eRačunima
- Poticanje digitalizacije u segmentu razmjene i arhiviranja elektroničkih dokumenata stvara izvrsne predispozicije za hrvatsku IT industriju. Razvoj rješenja koja će omogućiti te funkcionalnosti dat će tvrtkama dodatni poticaj za proširenje i usavršavanje programskih rješenja, izjavio je Alen David Jeđud govoreći o benefitima digitalizacije kroz DMS, informacijski sustav za upravljanje poslovnim eDokumentima.
Sljedeću priliku da naučite sve što trebate znati o eRačunu uz stručnjake kojima u tom području nema premca imate za manje od dva tjedna! Edukacija Obavezan eRačun u 2018. održat će se u četvrtak, 26. travnja na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Prijavite se na vrijeme! Broj mjesta je ograničen.
Među najznačajnijim benefitima digitalnog upravljanja istaknuta je centralizacija podataka i dokumenata, lokalni i udaljeni pristup, brzo i efikasno pronalaženje te integracija s poslovnim aplikacijama kao što su ERP i servis Moj-eRačun. Također, postignuta ušteda radnog vremena, automatizacija poslovnog procesa i znatno smanjenje troškova kroz bržu obradu dokumenata i povećanu efikasnost samo su neke od stavki koje bi trebale biti u interesu bilo koje tvrtke neovisno o njenoj veličini ili sektoru poslovanja.
>>>ePoslovanje: Uvođenje eRačuna prijelomni je trenutak u digitalizaciji poduzeća
- S obzirom na to da je razmjena eRačuna pa i drugih eDokumenata standardizirana na razini EU, razvoj rješenja koja podržavaju takve funkcionalnosti u Hrvatskoj, otvaraju vrata proizvođačima programskih rješenja i za nastup na drugim tržištima EU, dodao je Alen David Jeđud.
Obavezan eRačun i druge knjigovodstvene isprave znak su da je 2018. godina početak opće digitalizacije poslovanja u Hrvatskoj. Digitalizacija je nužna zato što se najvažniji poslovni procesi u svakom poduzeću zasnivaju na brzim djelotvornim i jednostavnim tokovima poslovnih dokumenata, kazao je Alen David Jeđud u zaključku konferencije.