Zagrebački velesajam u skladu s poslovnom strategijom jačanja sajamske djelatnosti u Zagrebu organizira koncepcijski redizajnirane Proljetne sajmove koji se održavaju od 04. do 07. travnja 2016. na Zagrebačkom velesajmu.
‘Obnovimo hrvatsko gospodarstvo’
Pod Sloganom ‘Obnovimo hrvatsko gospodarstvo’ ove godine terminski i sadržajno objedinjena su četiri tematski povezana međunarodna sajamska projekta.
Emat, 9. sajam zaštite okoliša i komunalne opreme s ciljem jačanja svijesti o potrebi ekološkog pristupa u svim segmentima gospodarskog razvoja.
Interklima, 24.sajam grijanja, klimatizacije, obrade pitkih voda i obnovljivih izvora energije, te će na sajmu biti izložena kondenzacijska parna turbina, inovativni i nagrađivani proizvod hrvatskog proizvođača Tvornice iz Karlovca.
Graditeljstvo, 40 sajam građenja i opremanja koji okuplja proizvođače građevinskih materijala i stolarije, opreme za unutarnje uređenje, mehanizacije te tehničko-tehnološka rješenja koja podižu energetsku učinkovitost izgradnje.
Interprotex, 12. sajam zaštite osoba i imovine predstavit će novitete u području tehničke i mehaničke zaštite, tjelesne te zaštite od požara. Pokrovitelj sajma je grad Zagreb.
146 izlagača iz 22 zemlje na 9.500 kvadrata
Predstavit će se 146 izlagača iz 22 zemlje na 9.500 kvadrata u paviljonima 8, 8a, i 9 te na otvorenom prostoru, a neke od zemlja sudionica su Austrija, Kina i Velika Britanija i druge.
Ana Stojić Deban, predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga, u uvodnoj riječi je ukratko predstavila sajmove i pozvala sve koji se bave gospodarstvom u gradu Zagrebu da obiđu Zagrebački velesajam i da zajedno s Zagrebačkim Holdingom i gradom Zagrebom budu partneri u realizaciji ovog projekta.
Detaljniji program sajma je iznijela Dina Tomšić, voditeljica podružnice Zagrebački velesajam.
– Ovi sajmovi nisu se održavali od 2013. godine u ovom obliku (…) i uz potporu grada Zagreba i sastavnica Zagrebačkog holdinga, Zagrebački velesajam kao pauspapir pokazuje ovim sajmovima snažan rast kako zagrebačkog gospodarstva tako gospodarstva u Hrvatskoj.
Napomenula je kako je posebnost ovih sajmova što su, u suštini, poslovni projekti.
Milan Bandić pozvao je sve da posjete Proljetni zagrebački sajam.
- Bez toga nema ni zapošljavanja ni smanjena nezaposlenih jer slogan ovog sajma je Obnovimo hrvatsko gospodarstvo i dodao bih kao preduvjet Ojačajmo zagrebačko i obnovimo hrvatsko gospodarstvo, izjavio je Milan Bandić.
Napomenuo je kako je Zagreb do dva puta jači od cjelokupnog hrvatskog gospodarstva u svim segmentima.
B2B u fokusu: konferencije, simpozij, radionice, paneli
Izložbeni segment sajma upotpunjen je snažnim konferencijskim programom s temeljnim ciljem susreta domaćih i inozemnih gospodarstvenika navedenih struka te predstavnika znanstvene zajednice i institucija. Posjetitelji sajma će dobiti uvid u nacionalnu strategiju i kretanja u području zaštite okoliša, graditeljstva i energetske učinkovitosti do 2030. godine.