Natječaj za izbor novog direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) bit će objavljen u petak s rokom za prijavu od 30 dana, najavio je u četvrtak ministar turizma Gari Cappelli u izjavi novinarima u stanci sjednice Turističkog vijeća HTZ-a.
Tekst natječaja za novog direktora Glavnog ureda HTZ-a usuglašen je prije desetak dana, a bit će objavljen u Narodnim novinama, dnevnom tisku te na web stranicama HTZ-a i Ministarstva.
Vraćanje mandata na četiri godine
Cappelli je podsjetio na uvjete koje budući direktor morati zadovoljiti, a koji su definirani nedavnim izmjenama pravilnika i među kojima su petogodišnje iskustvo u turizmu, viša stručna sprema, poznavanje stranog jezika, priložena vizija i četverogodišnji program rada jer će i mandat trajati četiri godine.
"Vraćamo mandat direktora na četiri godine, jer smo zaključili da godina za godinom, kako je bilo zadnjih nekoliko godina, ne može dati prave rezultate s obzirom na sve aktivnosti promocije i marketinga koje nam slijede u idućih par godina", objasnio je Cappelli.
Odustajanje od globalne PR agencije
Od odluka s današnje sjednice Turističkog vijeća izdvojio je odustajanje od raspisivanja natječaja za odabir globalne PR agencije, a za što je do ovog ožujka HTZ imao ugovor s Graylingom.
"Odlučili smo da će se PR aktivnostima ubuduće više baviti uredi stranih predstavništava HTZ-a, jer mislimo da imaju dovoljno znanja i sposobnosti i za to, a po potrebi na pojedinim će se tržištima angažirati PR agencije za određene dijelove sezone ili događanja i slično", kazao je Cappelli.
Iako nije mogao točno reći koliko će se time uštedjeti, istaknuo je kako će to biti svakako biti ušteda te da će oko pet milijuna kuna usmjeriti za manifestacije i razna top događanja u pred i posezoni koja privlače turiste, poput biciklističke utrke Cro Tour ili Europskog rukometnog prvenstva u siječnju iduće godine i druga događanja pogotovo na kontinentu.
Suradnja s medijskim kućama
Za jačanje domaćeg turizma i putovanja domaćih gostiju HTZ će početi surađivati i s medijskim kućama Styria i Hanza Media kako bi se u njihovim izdanjima pojačano i dodatnim prilozima više promovirala hrvatska turistička ponuda u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, jer će se nove publikacije preko te dvije medijske kuće distribuirati u svim stranim predstavništvima HTZ-a, zračnim lukama u Hrvatskoj i drugim kanalima.
Ministar Cappelli ponovio je očekivanja za Uskrs i ostatak turističke godine - Uskrs bi trebao biti s dvoznamenkastim porastima, nakon čega slijedi nešto "mirniji" svibanj, potom odličan lipanj zbog dobrog rasporeda blagdana i ljetni dio sezone koji nije upitan.
"Sveukupno gledano ova turistička godina u hrvatskom turizmu trebala bi biti odlična i s porastima puno većim od onih koji se predviđaju za cijelu Europu od oko 3 posto. Hrvatska bi u turizmu mogla ove godine rasti unutar 10 posto", zaključio je Cappelli.