Aktualno
StoryEditor

Ovogodišnji ZZZagreb Delimano food festival oborio rekord posjećenosti  

06. Lipanj 2017.

ZZZagreb Delimano food festival posjetilo je gotovo 10 000 ljudi, a svi su se složili u jednom - da je hrana i ovoga puta bila na najvišem nivou. Ova uspješna gastro priča, ponovo je na zagrebački Strossmayerov trg privukla zaljubljenike u dobru hranu, ali i potvrdila status jednog od najpopularnijih uličnih festivala hrane u Hrvatskoj.

Tražeći savršeni balans kvalitetne hrane i vrhunskih pića, ZZZagreb Delimano food festival ni ovog puta nikoga nije ostavio ravnodušnim. Prateći svoje zacrtane ciljeve, a opet ne «divljajući» cijenama, menu je ponovo bio zanimljiv, što je najvažnije pristupačan svima i dovoljno obilan da svi budu siti i zadovoljni. Uz svoja već standardna jela poput Ham Steaka sa Meggle maslacem sa začinskim biljem i Tzatziki janjetine, festival je ponovo ponudio i nešto novo, pa je dio gastro priče slagao i popularni chef Andrej Barbieri, a jednako dobro prošle su i venezuelanske Arepe, glazbenika, ali i vrsnog kuhara Ricarda Luqea.

- Poduprli smo ovaj projekt upravo kako bi brend i asortiman dodatno približili široj javnosti, novim potencijalnim kupcima i novim ciljnim skupinama. Svi su mogli iz prve ruke vidjeti, isprobati i okusiti kako je to kuhati u posuđu Delimano, kazala je Snježana Žuk, regionalna marketinška menadžerica tvrtke Studio Moderna čiji je Delimano jedan od najuspješnijih brendova.

Da Zagrepčanke, Zagrepčani, ali i turisti vole dobre priče, potvrđuje i brojka od gotovo 10 000 posjetitelja, ali što je još važnije, svatko je pronašao svoj kutak zadovoljstva. Dobra glazba, zdrave palačinke spremljenih po Delimano recepturi te njihove kulinarske radionice u kojima su između ostalih sudjelovali i Filipa Sorko, Lana Klingor Mihić te Andrej Barbieri, dječji kutak ili puko odmaranja na simpatičnim ljetnim ležaljkama, obilježile su ZZZagreb Delimano food vikend i još jednom potvrdili bogatu turističku ponudu, ali  i neslućene mogućnosti kada su ovakve manifestacije u pitanju.

 

Delimano – uspješna priča koja traje od 2010.

Delimano je brend inspiriran strašću za kuhanjem. Sve je počelo s keramičkim posuđem, ali Delimano ubrzo proširuje svoj asortiman svim vrstama kuhinjskih potrepština. Delimano je pred sebe postavio cilj da bude najbolji brend posuđa u Europi, da pruži dobro osmišljena, tehnološki napredna, inovativna i kreativna rješenja u obliku posuđa koje je dizajnirano da svakom korisniku omogući zdravo i ukusno iskustvo kuhanja.

22. studeni 2024 22:03