Švedski proizvođač kućanskih aparata Electrolux zabilježio je u drugom tromjesečju najbolju operativnu maržu u prethodnih gotovo sedam godina, pri čemu je najviše porasla u Sjevernoj Americi, najvećem tržištu te kompanije.
Otkad je ranije ove godine mjesto izvršnog direktora preuzeo Jonas Samuelson, ovaj proizvođač bijele tehnike, koji u vlasništvu ima i brendove kao što su Frigidaire, AEG i Zanussi, gotovo je u potpunosti bio usredotočen na povećanje profitabilnosti, piše Reuters.
>>> Ericsson zabilježio veći kvartalni gubitak od očekivanog
Napori za povećanjem marži uključuju izlazak iz neprofitabilnih linija te usredotočenost na unosnije poslovanje u područjima poput kuhinjskog i uređaja za pranje rublja.
Operativna dobit Electroluxa porasla je u proteklom tromjesečju na 1,94 milijarde švedskih kruna ili 234 milijuna dolara u odnosu na 1,56 milijardi godinu ranije, izvijestili su iz švedske kompanije.
Profitabilnost u Sjevernoj Americi predstavlja najveće pozitivno iznenađenje, s maržama koje su dosegnule 8,4 posto, unatoč kontinuiranom cjenovnom pritisku te padu prodaje privatnih marki.
Tvrtka je priopćila da ove godine očekuje uštede troškova u iznosu 2,3 milijarde kruna. Također je potvrdila da bi povećane cijene sirovina trebale rezultirati s 1,4 milijarde kruna višim troškovima.
>>> Poslovni rezultati kompanija razočarali europske ulagače
- S dobrim trendom tijekom prve polovice godine, tržište kućanskih aparata u Sjevernoj Americi ostaje snažno i vidimo pozitivno makroekonomsko okruženje koje bi trebalo nastaviti podržavati potražnju, izjavio je Samuelson.
Electrolux je ponovio procjene za jedan posto rasta na tržištu Europe, a nakon objave boljih nego što se očekivalo poslovnih rezultata, cijena dionice Electroluxa porasla je jutros više od 6 posto i dosegnula rekordne razine.