Talijanski proizvođač kave Lavazza izvijestio je o snažnom rastu dobiti u 2017. godini zahvaljujući rastu prihoda na inozemnim tržištima i novoj strategiji akvizicija.
U prošloj je godini Lavazzina dobit prije kamata, poreza, amortizacije i deprecijacije porasla 12,5 posto, na 200,8 milijuna eura, pokazuje poslovno izvješće objavljeno u utorak. Prihodi su im porasli 6,3 posto, na dvije milijarde eura, što je tri puta veći skok od tržišnog prosjeka, ističe izvršni direktor Lavazze Antonio Baravalle.
>>>Švicarsko-francuski div LafargeHolcim zaključio tromjesečje s velikim gubitkom
Prodaja je porasla u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Državama i Francuskoj, drugom Lavazzinom tržištu po veličini, nakon matične Italije. Inozemna tržišta čine nešto manje od dvije trećine prodaje grupe.
Lavazza je u posljednje vrijeme kupila više inozemnih tvrtki - tako su prošle godine kupili kanadskog proizvođača organske kave Kicking Horse, te francuski ESP i talijanskog proizvođača aparata i plastičnih šalica za kavu Nims.
>>>Arena Hospitality ostvarila 712,2 milijuna kuna prihoda
- U 2018. snažno ćemo se fokusirati na organski rast grupe, u skladu sa smjernicama navedenim u strateškom planu - internacionalizacijom, jačanjem brendova i daljnjim proširenjem operativne marže, najavio je izvršni direktor Baravalle.