Globalni proizvođač robe široke potrošnje Proctor & Gamble (P&G) planira registrirati kao robni žig kratice koje mladi koriste u komunikaciji putem tekstualnih poruka, uključujući WTF, LOL, FML i NBD, prenosi BBC.
Kompanija je podnijela zahtjev Američkom uredu za registraciju patenata i robnih žigova u travnju i još čekaju rješenje, prenosi BBC članak portala Ad Agea.
U P&G-ju nisu bili dostupni za komentar te informacije, napominje BBC.
Bude li njihov zahtjev odobren, kompanija će moći koristiti kratice LOL (Laugh Out Loud), NBD (No Big Deal), WTF (What The Fuck) i FML (Fuck My Life), za oglašavanje i prodaju svojih proizvoda.
>>> Njemački Merck prodao dio poslovanja Proctor & Gambleu za 3,4 milijarde eura
Planiraju ih koristiti za sapune, deterdžente i osvježivače zraka.
Ured za registraciju patenata tražio je od P&G-ja dodatne informacije koje trebaju dostaviti do siječnja iduće godine, navodi Ad Age.
Čini se kako u P&G-ju vjeruju da bi kratice mogle privući kupce u dobnoj skupini do trideset pet godina.
Tehnološki potkovani ‘milenijalci‘ važna su potencijalna potrošačka skupina za P&G. Očekuje se da će potrošnja u toj demografskoj kategoriji samo u SAD-u do 2020. godine porasti na 1.400 milijardi dolara godišnje, prema statističkom portalu Statista.