Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) u četvrtak je objavio da je drugo fiskalno tromjesečje zaključio s neto dobiti manjom za petinu zbog rasprodaja kojima su smanjivali nagomilane zalihe.
>>>Prihodi H&M-a blago porasli
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto dobit švedske kompanije pala je za petinu, na 4,64 milijarde švedskih kruna (448,3 milijuna eura).
Ako se isključi porez na dodanu vrijednost (PDV), prihodi su kliznuli jedan posto, na 51,38 milijardi kruna.
„U drugo smo tromjesečje ušli s previše zaliha i još smo imali nekih neravnoteža u H&M-ovom asortimanu, što postupno ispravljamo“, objasnio je u priopćenju izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Dodao je također da nastoje poboljšati lanac opskrbe kako bi bio „fleksibilniji i efikasniji".
>>>Razorni grom online tržišta pogodio i H&M
Privremeni prekidi utjecali su na prodaju na više tržišta, uključujući američko, francusko, talijansko i belgijsko a slabiji je rezultat zabilježen i u internetskoj prodaji u nordijskoj regiji.
Ukupna je prodaja putem Interneta u drugom fiskalnom tromjesečju porasla 17 posto u usporedi s istim periodom prošle godine, pokazuje H&M-ovo poslovno izvješće.
U kompaniji navode i da su u razdoblju od ožujka do svibnja omogućili kupnju putem Interneta u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
>>>H&M: Pala nam je prodaja radi vrućine
Ističu da nastoje prilagoditi poslovni model pojačanoj potražnji za kupnjom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.
Ukupno su na kraju svibnja imali 4.801 trgovinu u zemljama diljem svijeta, uključujući franšize, 303 više nego na kraju istog prošlogodišnjeg mjeseca.