Kompanija Richemont, vlasnik Cartiera i Piageta, očekuje 80-postotno povećanje neto dobiti u proteklom polugodištu zaključno s 30. rujnom, zahvaljujući rastu potražnje za luksuznim satovima, objavila je ta kompanija.
Švicarski proizvođači satovi oporavljaju se od pada potražnje, izazvanog ponajviše kolapsom na hongkonškom tržištu koji je nedavno potaknuo drugog najvećeg proizvođača luksuzne robe u svijetu da otkupi višak neprodanih satova, smanji broj radnih mjesta i zamijeni gotovo sve svoje čelnike brendova.
>>>Prihodi Netflixa skočili 30 posto, cijena dionice rekordna
No, u utorak je Richemont, vlasnik robni marki poput Cartiera, Vacheron Constantina i Piageta, priopćio da mu se prodaja poboljšala na godišnjoj razini, uz rast prodaje za 12 posto tijekom šestomjesečnog razdoblja.
Očekuje se da će operativna dobit tvrtke u proteklom polugodištu, okončanom s 30. rujnom, biti veća za 45 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. zahvaljujući većoj učinkovitosti prodaje i pozitivnom utjecaju kretanja valutnih tečajeva, izvijestili su iz Richemonta.
>>>Rimac Automobili – najbolje plasirana hrvatska tvrtka na Deloitteovoj listi 50 najbrže rastućih
Tvrtka će svoje polugodišnje rezultate objaviti 10. studenog, a kako se očekivalo da će Richemont u ovoj godini poslovati bolje nego lani, od početka godine cijena dionice te kompanije porasla je više od 30 posto.