Time Out je engleski vodič kroz gradove koji prati 25 milijuna čitatelja, a ukupno na svim platformama doseže do 242 milijuna ljudi. Stoga je velika stvar kada takav jedan časopis piše o Rijeci.
>>>Bespovratnih 38 milijuna kuna za nabavu autobusa u Rijeci
Nedavno je pokrenuto riječko izdanje Time Outa koje na 106 bogato ilustriranih stranica predstavlja grad. Poseban naglasak stavljen je na titulu Europske prijestolnice kulture 2020, a prvi broj, među ostalim, piše o povijesti riječkog karnevala, lokalnim bendovima, brodu Galeb, neobičnim industrijskim lokacijama i brojnim drugim zanimljivostima, piše Novi list.
O Rijeci Time Out piše i online - ovdje je vodič gdje odsjesti i što raditi u gradu, a ovdje je nešto o povijesti.
>>>Cappelli: Rijeka je urbani centar turizma
Osim gradskih vodiča, grupacija Time Out izdaje i vodiče po zemljama, a Time Out Croatia već zauzima prvo mjesto kao najveći medij na engleskom jeziku u Hrvatskoj te list s najbrojnijom čitateljskom publikom u Velikoj Britaniji među listovima na engleskom jeziku koji izlaze u Hrvatskoj. Riječko se izdanje vodiča već nalazi u redovnoj prodaji na uobičajenim prodajnim mjestima i kioscima, a cijena mu je 50 kuna.