Tvrtka SAP proteklog je tjedna dovršila proces akvizicije tvrtke Callidus Software, tržišnog lidera poznatog po aplikacijama za upravljanje prodajom i CPQ-om (Configure-Price-Quote). Te aplikacije, poznate pod brendom CallidusCloud, omogućit će SAP-ovim korisnicima najpotpuniji i najdiferenciraniji portfelj proizvoda za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) u cloudu. Time se SAP ujedno pozicionirao kao lider na CRM tržištu vrijednom 46 milijardi dolara.
>>>SAP Hrvatska ostvario rast prihoda od 35 posto
Proizvodi CallidusClouda, u kombinaciji s alatima tvrtki koje je SAP kupio proteklih godina, kao što je e-commerce tvrtka Hybris i tvrtka Gigya za upravljanje korisničkim online profilima, čine SAP-ov novi front-office skup inteligentnih rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom:
- CallidusCloud rješenja pomažu tvrtkama u poticanju i osnaživanju prodajnog osoblja,
- Gigya rješenja pomažu kompanijama u usvajanju digitalnog pristupa marketingu, prodaji i uslugama te izgradnji kvalitetnih online odnosa s korisnicima, i to kroz odgovarajuće upravljanje i prikupljanje korisničkih podataka – što je posebno važno u kontekstu skorog stupanja na snagu Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR),
- SAP Hybris marketinška rješenja pomažu marketingašima u angažiranju korisnika tijekom korisničkog putovanja (customer journey),
- SAP Hybris rješenja za servisne usluge fokusiraju se na zadržavanje kupaca i omogućavanje kompanijama da predvide kako korisnicima mogu ponuditi najbolju uslugu, te
- SAP Hybris omnichannel rješenja za e-commerce i praćenje prihoda omogućavaju kompanijama u angažiranju korisnike putem bilo kojeg kanala i uređaja, pretvarajući odmah transakcije u prihode i rast.
>>>SAP kupuje ‘carstvo korisničkih profila’ Gigyju
SAP na ovaj način kompanijama stavlja na raspolaganje novi CRM, a kako bi im pomogao u preispitivanju korisničkog iskustva u sklopu marketinga, prodaje, pružanja usluga i upravljanja podacima. U doba kada je povjerenje važnije nego ikada prije i uz sve bliži datum stupanja na snagu GDPR-a, kompanije imaju priliku ponovno steći lojalnost svojih korisnika. One kompanije koje prilagode načine na koje angažiraju svoje korisnike, omogućavajući im istovremeno kontrolu nad vlastitim digitalnim identitetima, će i uspjeti u tome.
Rob Enslin, član Izvršnog odbora SAP SE i predsjednik SAP Cloud Business Group izjavio je: „Spajanjem front-officea i back-officea te njegovim povezivanjem u digitalnu jezgru redefiniramo CRM. Zahvaljujući SAP Hybris rješenjima, već imamo neke od najsnažnijih alata za upravljanje korisničkim iskustvom na tržištu. Osnažujući naš CRM s CallidusCloudom, ispunjavamo svoje obećanje o pružanju end-to-end inteligentnog skupa rješenja za upravljanje odnosima s klijentima. Kada integrirate front-office sa SAP S/4 HANA i SAP Cloud Platformom, dobivate ono što izvršni direktori žele kod digitalnog poslovanja."
>>>SAP povećao prihode i dobit u 2017. zahvaljujući uslugama u oblaku
Dostupnost proizvoda
SAP planira konsolidirati imovinu CallidusClouda pod kontinuiranim vodstvom Lesliea Stretcha, CEO-a CallidusClouda, a unutar SAP Hybris cloud portfelja. Kombinirani portfelj uključuje automatizaciju prodaje, upravljanje prodajnim performansama, omogućavanje i izvršenje prodaje (CPQ i naplatu pretplate). Postojeće vodstvo i dalje će biti zaduženo za CallidusCloud te podržavati integraciju CallidusCloud rješenja s instalacijama ‘treće strane’. Očekuje se da će se CallidusCloud rješenja prodavati samostalno te u paketima s drugim SAP rješenjima.
>>>‘Inovacija – snaga promjene’: Održan SAP Forumu Zagreb 2017
SAP pomaže tvrtkama
Kao tržišni predvodnik na području softvera enterprise aplikacija, SAP (NYSE: SAP) pomaže tvrtkama svih veličina i industrija da bolje posluju. Od podrške iz pozadine do soba za sastanke, od skladišta do dućana, stolnih računala do mobilnih uređaja – SAP osnažuje ljude i organizacije kao bi zajedno radili učinkovitije te koristi poslovni uvid učinkovitije kako bi ostali ispred konkurencije. Aplikacije i usluge tvrtke SAP omogućuju profitabilno poslovanje za više od 378.000 korisnika u poslovnom i javnom sektoru, stalno prilagođavanje te održivi rast.